پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: تصفیه خانه طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین که در شهر زیاران آبیک در دست احداث است تا شهریور سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: یداله ملکی امروز در جریان بازدید استاندار قزوین از تصفیه خانه طرح آبرسانی از محل سد طالقان به استان قزوین در شهرستان آبیک، اظهار کرد: این تصفیه خانه به شکل بی او تی در حال انجام است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بیان کرد: این تصفیه خانه با ۲۳ سازه شامل هوادهی، آشغال گیر، لجن گیر و مخزن کلرزنی سالانه قادر به تصفیه ۶۰ میلیون متر مکعب آب خواهد بود.

ملکی با اشاره به طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین، گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم مرحله اول این طرح شامل آبرسانی از سد طالقان به آبیک تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: آبرسانی به آبیک بخشی از طرح آبرسانی از سد طالقان به ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین است که در سفر رییس جمهوری به قزوین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

این مسئول یادآور شد: این طرح قادر به پوشش و تامین آب شرب پایدار حدود ۸۰ درصد جمعیت استان قزوین است.

طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی استان در زمینه تأمین آب شرب تا افق ۱۴۲۵ محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۲۶۳۹، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
مردم که امیدوار هستن اما به تاریخ دهی های مسئولین هیچ امیدی نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین