پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
بانک‌پاسارگاد به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت مشتریان، ۲۰۵ شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های اخذ نوبت با سنسور‌های حرکتی یا پدالی کرده‌است.
شعار سال: گسترش ویروس کرونا، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روز‌ها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.

بانک‌پاسارگاد به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، ۲۰۵ شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های اخذ نوبت با سنسور‌های حرکتی یا پدالی کرده‌است.

سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌شد و بهره‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌کند.

به این ترتیب هم‌میهنان گرامی می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه کدشعبه مورد نظر را به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال و نوبت خود را رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه، برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۱، bpi.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اين پاسارگادي ها هم ماشالله دارن خوب ميتازونن ها باعث افتخار ملت ايرانيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اين پاسارگادي ها هم ماشالله دارن خوب ميتازونن ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین