پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۵۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها خبر داد.
شعار سال: سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود از تصویب طرح تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها خبر داد.

مولوی در ادامه نوشته است که: تا رسیدگی دستگاه‌های نظارتی و قضایی به عملکرد مدیران ناکارآمد و تخلفات این افراد که عامل نارضایتی مردم شریف خوزستان هستند، کوتاه نخواهم آمد.

این طرح با محوریت بررسی هزینه‌کرد اعتبارات سیل، اعتبارات محیط زیستی (گردغبار و خشکسالی)، اعتبارات شورای اجتماعی، اعتبارات شورای سلامت، نحوه مدیریت منابع مالی و توزیع آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بررسی عملکرد مالی ستاد بحران و نحوه دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از منطقه آزاد اروند است در تابستان امسال کلید خورد که با استناد به خبر منتشر شده در صفحه اجتماعی مولوی این طرح به تصویب رسیده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی در ۲۲ دی‌ماه ۹۷ با بیان اینکه خوزستان بیشترین بودجه را در سال‌های اخیر در میان استان‌ها داشته است، خطاب به امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: مردم و رسانه‌ها حق دارند بدانند که این بودجه چگونه در استان هزینه شده است، این سازمان موظف است ریز اعتبارات سالانه را از طریق رسانه‌ها، به اطلاع مردم برساند، اما علی رغم تاکید وی بر شفافیت در نحوه هزینه‌کرد بودجه در سخنرانی‌های مختلف، این مسئله هیچگاه محقق نشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:  8 دی ۱۳۹۹، کد خبر:13991008000492، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
مجلس باید این نکته رو بدونه که مردم به شدت در این حوزه نیاز به کمک دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
استان داری خوزستان هم این نکته رو میدونه که چقد مردم ازشون گلایه دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اوضاع خوزستان به شدت بهم ریخته ست اصلا مردم رضایت ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین