پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
مسئولان امر در بسیاری از موارد باید با هوشیاری بهتری عمل کنند و در نظر داشته باشند پروژه‌های راهسازی اگر به درستی و احسن وجه تکمیل نشود نمیتواند جوابگوی امورات مردم باشد بلکه تهدیدی برای آنان محسوب خواهد شد.
شعار سال: اگر از بعد محرومیتی در استان کهگیلویه وبویراحمد بگذریم باید بدانیم که یکی از دلایل توسعه نیافتن و ناشناخته ماندن بیشترین منابع این استان نبود جاده مواصلاتی مناسب و نبود یک راه ترانزیتی برای استان بوده، زیرساختی مهم که هنوز هم با تمام توان‌های مسئولان در چند دهه اخیرهنوز در سراشیبی قرار دارد و سه پروسه مهم آن اعم جاده سازی زمینی، ریلی و هوایی همچنان در کما به سر می‌برد.

یکی از نقاط مهم و با تصادفات زیاد جاده‌ای برون شهری استان در  فاصله حدود ۳۵ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان در منطقه‌ای به نام دوراهی جاده پاتاوه به دهدشت نزدیک روستای گندی خوری قرار دارد که به دلیل داشتن پیچ خطرناک و افتتاح نشدن یک پل ارتباطی مهم؛ امروز به یک قتلگاه تبدیل شده است.

آنطور که گفته می‌شود حداقل وظیفه مسئولان جاده‌ای در نقاط پرتردد و حادثه خیز این است که میتوانند علائم جاده‌ای و موانع جداکننده را بدرستی نصب کنند تا با حداقل حادثه روبرو شویم.

در این مسیر و در ابتدای جاده از محل روستای گندی خوری به سمت روستا‌های بتاری و گردوه متاسفانه تاکنون شاهد وقوع تصادفات زیادی که منجر به فوت شده اند هستیم.

مسئولان امر در بسیاری از موارد باید با هوشیاری بهتری عمل کنند و در نظر داشته باشند پروژه‌های راهسازی اگر به درستی و احسن وجه تکمیل نشود نمیتواند جوابگوی امورات مردم باشد بلکه تهدیدی برای آنان محسوب خواهد شد.

باید دید چه کسی پاسخگوی خون مردم بی گناه در این زمینه است؟

 آیا ایمنی مردم مهمتر است یا زود افتتاح کردن یک پروژه نیمه کاره؟

روز گذشته در همین منطقه متاسفانه تصادف دیگری را شاهد بودیم که منجر به درگذشت یکی دیگر از هم استانی هایمان شد و عملا موضوع را به حساسیت بیشتری کشاند.

همانگونه که در تصاویر بالا مشاهده می‌شود عملا خط کشی‌های بین خطوط در این محل در حال ناپدید شدن است و حال آنکه با توجه به وجود دو منطقه مسکونی در دو طرف جاده می‌توان از حائل‌های جداکننده استفاده کرد تا این گونه صحنه‌هایی را شاهد نباشیم.

بی شک اگر سری به قبرستان‌های این روستا‌ها بزنیم بروی اکثر سنگ‌های قبر این روستا‌ها بیشترین علت فوت را می‌توان ناشی از تصادفات رانندگی دانست.

چرا می‌بایست اینگونه به همین راحتی با جان مردم بازی کرد و اصول حالک را بدرستی و قاطعیت رعایت نکرد؟

بی شک مسئولین امر باید در قبال این موضوع پاسگو باشند و این موضوع تا پیگیری از کامل در دستور کار این رسانه خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از صبح‌زاگرس، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر:  ۱۷۸۵۰۱، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
وزارت راه واقعا در دوره روحانی جند تا پروژه انجام داده؟ این وضع نشد که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین