پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با تأکید بر اینکه افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند؛ گفت: در صورت فوریت به انجام کار‌های ضروری در سایر استان‌ها و نیاز به اخذ معرفی نامه تردد، افراد با مدارک کامل به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند.
شعار سال: غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه‌های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده‌های برون شهری مجاز است.

به نقل از فرمانداری کرج، وی گفت: سایر افراد شاغل در ادارات، موسسات و شرکت‌ها باید نماینده آن‌ها جهت دریافت معرفی نامه تردد به فرمانداری محل سکونت مراجعه کنند.

فرماندار کرج تاکید کرد: افراد بیمار دارای نوبت پزشکی و احضاریه‌های قضایی نیز به فرمانداری شهرستان‌های محل سکونت استان مراجعه و کارت تردد دریافت کنند.

قاسم پور یادآور شد: افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و .. دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و تمامی همشهریان باید نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند و از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های برون شهری استان اجتناب کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۰۱۰۰۷۳۶۲، isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
به افراد بالا داده میشه به فقیر بیچاره هایی مثل ما داده نمیشه شعار سال
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
ماشالله مردم هم برای تفریحاتشون هزار تا بهانه حقوقی و حقیقی میارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین