پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۸۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
رئیس جمهور جدید آمریکا قصد دارد از مهره‌های سابق این کشور در سمت‌های جدید اجرایی استفاده کند. یکی از این مهره‌ها «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه در امور سیاسی در دولت باراک اوباما بود.
شعار سال: «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و اعضای تیم انتقالی او دو نفر از مقام‌های سابق وزارت خارجه این کشور در دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» را نامزد تصدی سمت‌های جدیدی کرده است.
پایگاه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه نوشت قرار است «وندی شرمن» از مقام‌های سابق وزارت خارجه آمریکا نامزد تصدی سمت معاون وزیر خارجه آمریکا شود. شرمن در دولت اوباما معاون وزیر خارجه در امور سیاسی بود و سرپرستی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آمریکا را در مذاکرات برجام به عهده داشت.
وندی شرمن در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» از منتقدان سیاست‌های او در قبال ایران بود. شرمن در چند مصاحبه گفته بود دولت ترامپ در قبال ایران راهبرد ندارد و صرفاً به اعمال فشار بدون هدف مشخص علیه ایران روی آورده است.
او ماه گذشته در مصاحبه‌ای با یادآوری موانعی که بر سر راه توافق با ایران وجود دارد گفته بود ین توافق یک شبه احیا نمی‌شود.

«ویکتوریا نولاند» هم نامزد تصدی سمت معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی خواهد شد. او در دولت اوباما دستیار وزیر خارجه در امور اروپا و اوراسیا بود.

تیم بایدن همچنین تصمیم گرفته «جان فاینر» را به عنوان معاون «جیک سالیوان»، مشاور پیشنهادی امنیت ملی کاخ سفید معرفی کند. پالیتیکو نوشته فاینر در زمینه مخاطرات سیاسی تخصص دارد و در شرکتی به نام «واربرگ پینکاس» کار کرده که پدر آنتونی بلینکن بنیان‌گذار ان بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۹۴۴۵۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
هرچند همون آدمای برجام دارن میان اما با وجود دلواپسان داخلی و سرسختی مجلس سنای آمریکا و برخی عوامل بازگشت آمریکا به برجام محال به نظر می رسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
ايشون داره دقيقا همون تاكتيك اوباما رو براي ادامه حكومت ادامه ميده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
خیلی شیوه بایدن شبیه اوباما هست امیدوارم تعاملش با ایران هم به این شیوه باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین