پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۸۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: سفر اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها ادامه خواهد داشت.
شعار سال: علی سروری مجد درباره سفر اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به استان خراسان رضوی اظهار کرد: این سفر در پی مصوبه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است تا اعضای هیئت‌رئیسه به‌صورت مشترک از مراکز و واحد‌های یک استان بازدید کنند و در جریان مسائل آن‌ها قرار گیرند.

وی افزود: از طرفی در جریان این سفر‌ها رؤسای واحد‌ها می‌توانند مسائل و مجوز‌های مورد نیاز خود را در جلسه هیئت‌رئیسه که در استان مقصد برگزار می‌شود، مطرح کنند تا در همان جلسه موافقت‌های لازم اخذ شود.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: به برکت نام امام رضا (ع) استان‌های خراسان رضوی و شمالی به‌عنوان اولین مقصد اعضای هیئت‌رئیسه در نظر گرفته شد، قرار بود در کنار این سفر، سفر به استان خراسان جنوبی نیز صورت گیرد، اما به دلیل محدودیت‌ها امکان سفر به این استان فراهم نشد.

سروری مجد ادامه داد: سرانجام جلسه جمع‌بندی سفر در مشهد مقدس به ریاست قائم‌مقام دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ رئیس مرکز خراسان جنوبی نیز در جلسه جمع‌بندی حضور یافت و پیشنهاد رؤسای واحد‌ها برای دریافت مجوز‌های لازم در جلسه ۴ ساعته مطرح شد و موافقت‌های لازم صورت گرفت. به‌زودی این مجوز‌ها در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی اجرایی می‌شود.

وی گفت: مجوز‌های اعطاشده عمدتاً درباره املاک، آیین‌نامه تخفیف دانشجویی و تشویق به ازدواج دانشجویی بود.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه سفر اعضای هیئت‌رئیسه به مابقی استان‌ها نیز ادامه خواهد داشت، افزود: به دلیل ساختار دانشگاه آزاد اسلامی رؤسای استان‌ها و معاونان مدام ناگزیر بودند که برای دریافت مجوز‌های لازم به سازمان مرکزی مراجعه کنند، گاهی برای صدور یک مجوز باید ماه‌ها یا سال‌ها صبر می‌کردند، با تصمیم اخیر هیئت‌رئیسه و دکتر طهرانچی قرار شد این روند تسهیل شود.

سروری مجد اضافه کرد: پیش از این معاونان همواره به استان‌های مختلف سفر می‌کردند و در جریان مسائل آن‌ها قرار می‌گرفتند، اما این بازدید‌ها پراکنده صورت می‌گرفت و بعضاً معاونان فرصت نمی‌کردند که از همه واحد‌ها بازدید کنند، اما اکنون قرار است که همه اعضای هیئت‌رئیسه در یک یا دو استان هم‌جوار حاضر شوند و به همه واحد‌ها و مراکز سرکشی کنند. این‌گونه اعضای هیئت‌رئیسه می‌توانند به‌صورت مستقیم با کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دیدار داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گیرند تا تصمیم‌های لازم در زمینه‌های مختلف اتخاذ شود.

وی ادامه داد: در این سفر قرار بود که دکتر طهرانچی نیز حضور داشته باشند، اما به دلیل بیماری کرونا و قرنطینه، این امکان فراهم نشد، ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خداوند برای ایشان در سفر‌های آینده ان شاءالله حتماً رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند داشت و در جریان جزئیات مسائل واحد‌ها قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا قبل از پایان سال سفر اعضای هیئت‌رئیسه از واحد‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ادامه خواهد داشت. در این زمینه بازدید از واحد‌های استان‌های تهران و خوزستان در اولویت قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 2 اسفند  1399، کد خبر: 4959563،  www.ana.press

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین