پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پروژه نفوذ در این جلسه با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات گفت: طبق مباحث مطرح شده آمریکا محور پروژه نفوذ است که علی رغم تمامی برنامه ریزی ها کلیه تحرکات در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است و آن‌ها اشراف کامل دارند.

شعار سال: سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه در این جلسه بحث پروژه نفوذ با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت گفت :‌ در این جلسه رویکردهای نوین پروژه نفوذ استراتژی و تاکتیک های آن مورد بحث قرار گرفت و این موضوع بیان شد که هدف نفوذ نوین تغییر در باور ها و تغییر در نظام محاسباتی تصمیم گیران است.

به گفته وی، طبق مباحث مطرح شده در این جلسه پروژه نفوذ دارای پوشش های مختلف و متفاوتی در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی هنری، علمی آموزشی ، اجتماعی، شبکه های اجتماعی، توریستی و گردشگری ، بهداشتی و درمانی و محیط زیست دنبال می‌شود و آمریکا محور پروژه نفوذ و سرکرده آن است ولی برخی کشورهای دیگر مثل انگلیس نیز بیکار نیستند.

نقوی حسینی ادامه داد: هم‌چنین در این جلسه تاکید شد که علی رغم همه برنامه‌ریزی ها و طراحی های پروژه نفوذ دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور کاملا بر این پروژه مسلط هستند و کلیه تحرکات و کیس ها در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی قرار دارند و اشراف کامل بر کلیه طراحی ها و برنامه ریزی های پروژه نفوذ دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین گفت که در این جلسه ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای گزارشی از روند تهیه گزارش شش ماهه اجرای برجام و محتوا و چارچوب آن ارائه کرد و تاکید نمود که رویکرد در تهیه گزارش محور قرار دادن منافع ملی کشور ، عهد شکنی ها و بدعهدی های طرف مقابل به خصوص آمریکایی ها و آخرین وضعیت اجرا در میدان عمل بوده است.

در همین راستا کمیسیون امنیت تصویب کرد که جلسه فوق العاده‌ای در صبح روز سه‌شنبه پیش از آغاز جلسه علنی برگزار کرده و متن گزارش در این جلسه قرائت شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین گفت که در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون در پاسخ به اظهارات امروز جان کری گفت:‌ این اظهارات اعتراف آمریکا به عهد شکنی و بدعهدی آمریکا است . آمریکا مکلف است تعهدات خود را انجام دهد و نمی‌تواند به بهانه مسائل منطقه در برجام عهد شکنی کند.

بروجردی هم‌چنین از کمیته هسته‌ای برای تلاش مضاعف در تهیه گزارش اجرای برجام تشکر کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 25 مهر95 ، کد مطلب: 95072514760: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین