پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه دولت استرالیا باید با قید وثیقه نگار قدس‌کنی را در دوران بارداری آزاد کند، گفت: خانم نگار قدس کنی تا حصول نتیجه در استرالیا می ماند لذا نگرانی در این مورد وجود ندارد.

شعارسال : علاءالدین بروجردی  در خصوص دستگیری خانم نگار قدسی کنی در استرالیا به دلیل نقض قوانین تجاری آمریکا، گفت: وزارت امور خارجه تاکنون برای 4 مرتبه سفیر استرالیا را احضار و هشدار لازم مبنی بر لزوم عدم تحویل وی به دولت آمریکا را داده است، بعد از این هم اقدامات لازم برای آزادی این خانم باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت استرالیا به عنوان یکی از مدعیان جهانی حمایت از حقوق بشر و زنان باید از بازداشت این خانم باردار خودداری کند، زیرا بازداشت وی اقدام غیر انسانی است.

وی تاکید کرد: دولت استرالیا باید هر چه سریعتر نگار قدس کنی را با قید وثیقه آزاد کند تا دوران سخت بارداری را به لحاظ مسائل انسانی، سپری کند، خانم نگار قدس کنی تا حصول نتیجه در استرالیا خواهد ماند لذا نگرانی در این مورد وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وزارت امور خارجه تا آزادی این خانم نباید از موضع خود کوتاه بیاید.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتشار: 17مهرماه 96، کد خبر: 351459،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین