پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند که نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد تعرفه پیام‌رسان‌های خارجی تعیین شود.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعدازظهر شنبه در نهمین جلسه علنی برای رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با پیشنهاد الحاقی «جعفرقادری» نماینده شیراز به تبصره ۱۸ ماده واحده لایحه بودجه با ۱۵۳ رای موافقت کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه مطرح کرد: یکی از موضوعات مهم و کلیدی این است که بعد از کار‌های خوبی که در زمینه طراحی نرم‌افزار‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی در کشور انجام شده متأسفانه حمایت لازم از ناحیه دولت برای پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد: برای اینکه این امکان و فرصت برای میزان استفاده و استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر شود و مردم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را ترجیح بدهند، باید این کاهش هزینه اتفاق بیفتد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۴۴۹۷۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
با اين تعرفه اي كه از سال بعد بايد براي اينترنت بديم عملا خيلي ها از اينترنت همراه دست ميكشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین