پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
خطیب زاده در واکنش به بیانیه پایانی اجلاس وزرای اتحادیه عرب، گفت: تکرار ادعای بی حاصل در خصوص جزایر سه گانه ایرانی هیچگونه تاثیری بر واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی موجود نداشته و نخواهد داشت و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران هستند.
شعار سال: سعید خطیب‌زاده در واکنش به بیانیه پایانی اجلاس وزرای اتحادیه عرب، بیان داشت: جای تاسف است که برخی کشور‌های عربی به جای پرداختن به معضلات اصلی که جهان عرب دامنگیر آن است، از جمله باز کردن پای رژیم اشغالگر و تنش آفرین صهیونیستی به منطقه و کوتاهی نسبت به آ‌رمان فلسطین، ادامه جنگ ظالمانه علیه مردم عرب یمن و ایجاد فجیع‌ترین بحران انسانی عصر حاضر و حمایت‌های چندین ساله از تروریسم و گروه‌های تروریستی، درصدد هستند با ساختن دشمنی موهوم اذهان عمومی را از اقدامات شرورانه و مخرب خود منحرف کنند.

خطیب‌زاده تصریح کرد: کشور‌هایی که تجاوز ویرانگر آن‌ها در طول ۶ سال علاوه بر ویرانی زیرساخت‌های اولیه زندگی در کشور یمن، موجب گرسنگی، بیماری، آوارگی و فقر میلیون‌ها انسان شده است و دستانشان به خون مردم بیگناه آغشته است، با اتهامات بی اساس درصدد هستند مسئولیت جنایت‌ها را از خود سلب کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: تکرار ادعای بی حاصل در خصوص جزایر سه گانه ایرانی هیچگونه تاثیری بر واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی موجود نداشته و نخواهد داشت و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران هستند.

وزرای خارجه کشور‌های عربی عضو شورای اتحادیه عرب در نشست قاهره، امارات را مالک جزایر سه‌گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی اعلام نمودند و افتتاح دفاتر ایرانی در جزیره ابوموسی را غیرقانونی نامیدند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۹۶۵۲۷، www.ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
كسي كه اومده راجع به اين سه جزيره صحبت كرده واقعا با كشور هاي عربي هيچ وقت نبايد بخشيده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین