پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای اخیر در بیانیه منتشر شده را رد کرد و گفت: جزایر سه گانه تعلق ابدی به ایران داشته و صدور اینگونه بیانیه‌ها با روابط دوستانه ایران و همسایگان مغایرت دارد.

شعارسال: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را مردود دانست و اظهار داشت: این جزایر تعلق ابدی به ایران داشته و صدور اینگونه بیانیه‌ها با روابط دوستانه ایران و همسایگان مغایرت دارد.

جزایر سه گانه تعلق ابدی به ایران دارند

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر استمرار سیاست حسن همسایگی و احترام متقابل، توسعه و ثبات منطقه را مسئولیت جمعی کشور‌های منطقه می‌داند.

گفتنی است؛ روز دوشنبه مسکو، میزبان نشست گفت‌وگوی راهبردی روسیه و کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس با حضور وزیر خارجه عمان و همچنین دبیرکل شورای همکاری بود.

پس از این نشست شورای همکاری خلیج فارس و روسیه بیانیه مشترکی صادر کردند. در بخشی از این بیانیه ادعا‌های تکراری در خصوص جزایر سه گانه ایرانی بار دیگر مطرح شده بود.

جزایر سه گانه تعلق ابدی به ایران دارند

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: 20تیر1402، کدخبر: 488573، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین