پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
وزیر نیرو گفت: ۱۰ درصد آب حاصل از صرفه‌جویی اجرای طرح تعادل‌بخشی سفره‌های آب زیرزمینی به صنایع اختصاص می‌یابد.
شعار سال: رضا اردکانیان امروز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: وزارت نیرو با توجه به نقشی که در فراهم کردن زیرساخت آب و برق دارد، ماموریت‌هایی را عهده‌دار است که یکی از مهم‌ترین آنها، تامین آب صنایع است.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها، اختصاص ۱۰ درصد آب حاصل از صرفه‌جویی از محل طرح‌های تعادل بخشی و تبعیت بهره‌‎برداران و کشاورزان از طرح‌های وزارت نیرو به صنایع است، اضافه کرد: بخش اول این طرح، تخصیص داده شده و در حال تکمیل و جمع بندی آمار هستیم و به زودی برای ابلاغ باقی‌مانده تخصیص این آب به صنایع اقدام خواهد شد.

وزیر نیرو ادامه داد: برخی صنایع با میزان کمی آب می‌توانند اشتغال‌زایی خود را حفظ کنند، بنابراین این طرح را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی در مورد تامین آب نیز بیان کرد: چند کار مهم در حال انجام است که یکی از آن‌ها نمک زدایی و انتقال آب از دریاست که تخصیص آن داده شده و انتقال آن بر عهده صنعتگران و صاحبان منابع قابل ملاحظه است.
 
افتتاح یک طرح بزرگ برق‌رسانی در بهاباد / تامین منابع مالی برای رینگ آبرسانی یزد

اردکانیان یادآور شد: یکی دیگر از اقداماتی که بر عهده دولت است، انتقال آب از خارج استان به استان‌های یزد و کرمان است که این مهم در حال پیگیری بوده، مطالعات آن انجام شده و به دنبال فراهم‌کردن ساز و کار‌های مالی برای آبرسانی هستیم.

وی افزود: در حال تامین منابع مالی برای رینگ آبرسانی شهر یزد هستیم و برای توسعه طرح فاضلاب شهر نیز آگهی فراخوان آن به روش بیع متقابل تهیه شده و به دنبال سرمایه‌گذار هستیم.

وزیر نیرو همچنین با اشاره به فعالیت‌های حوزه برق اظهار کرد: در بخش برق فعالیت‌های خوبی در استان صورت گرفته و نه تنها در یزد بلکه در استان‌های مرکز فلات ایران به دلیل ظرفیت‌های بالای صنعتی و معدنی که وجود دارد، به دنبال تامین زیرساخت‌های ماندگار حتی در حوزه کشاورزی هستیم.

وی همچنین از افتتاح یک طرح بزرگ برق‌رسانی در بهاباد تا قبل از پیک مصرف برق سال ۱۴۰۰ خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۷۸۸۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
وزير نيرو در ايران بايد بهتر از هر كس ديگه اي اوضاع داغون انرژي ما رو بدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین