پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی تلفیق با افزایش مستمری زنان سرپرست خانوار موافقت کرده و پیشنهاد حدوداً ۲۰ درصد حقوق هر سال را درنظر گرفته‌اند که همین اقدام مستمری زنان سرپرست خانوار را سه ونیم برابر می‌کند.
شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به ماده 14 سیاست‌های ابلاغی خانواده توسط رهبر معظم انقلاب درباره حمایت حقوقی، اقتصادی و فرهنگی از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که منزلت زنان سرپرست خانوار حفظ شود و فقر درآمدی باعث ایجاد شرایطی نشود که این افراد دچار معضل و آسیب شوند همچنین در برنامه ششم به‌دنبال افزایش مستمری زنان سرپرست خانوار هستیم. وی متذکر شد: بحث دیگر «طرح تأمین مالی خرد» است که نسبت به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و با تکیه بر شایستگی‌ها و آموزش‌هایی است که به این افراد داده می‌شود تا بتوانند خودکفا، توانمند و... باشند و از استعدادهایی که در زمینه‌های مختلف دارند، استفاده کنند.وی ادامه داد: خوشبختانه طرحی که سازمان بهزیستی در ایران ارائه کرد در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته و رتبه ششم را به‌دست آورده‌ است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 4، تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر1395، شماره: 6337 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین