پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با ژستی علمی- مدیریتی مدعی است که بخش کشاورزی برای توسعه سرمایه می‌خواهد و بوروکراسی اداری عامل فرار سرمایه از بخش کشاورزی. مدعی است که خلاء‌های قانونی را شناسایی و رفع خواهیم کرد! جان برادر، اول برو شیوه رای دادن و شاخص‌های انتخاب وزیر توسط نمایندگان رو آسیب شناسی کن، بعد بیا به حرفات گوش بدیم. بعضی از کارشناسان معتقدند که گند زدید جناب دکتر. بدجوری در انتخاب وزیر گند زدید. نظر خودتان چیست؟ چرا شفاف سازی نکرده و از عملکرد وزیر دفاع نمی‌کنید؟

  شعار سال:ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز‌های حوزه کشاورزی و دامپروری متاسفانه مراحل اداری بسیار زیادی دارد که باعث فرار سرمایه می‌شود. 

سید جواد ساداتی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها؛ تامین سرمایه در بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات مناسب را یکی از اهرم‌های حمایت از این بخش عنوان کرد و افزود: تلاش بانک‌ها در ارائه تسهیلات ارزان قیمت مانند سایر نقاط دنیا موجب رونق تولید می‌شود.

نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از بخش کشاورزی ادامه داد: موضوع بازارسازی و تقویت و ساماندهی این بخش و صادرات محصولات کشاورزی مهم است و بخشی از آن به حمایت‌هایی برمی‌گردد که در مجلس قانونگذاری می‌شود و ما در کمیسیون کشاورزی نیز تلاش خواهیم کرد خلاء‌های قانونی را شناسایی و رفع کنیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: امیدواریم دولت در بخش کشاورزی بتواند فعالیت‌های خوبی را انجام دهد و کشاورزی و دامپروری ظرفیت تامین ارز کشور را دارد. 

نماینده مردم کاشان افزود: برخی از موانع پیش روی کشاورزان در بودجه ۱۴۰۰ با ارائه یارانه و رفع مشکل صدور سند برای اراضی کشاورزان برطرف می‌شود و امیدواریم باعث تسهیل سرمایه‌گذاری کشاورزی شود.
 

تعداد بازدید : 6


 
پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین