پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:
شعار سال: سیدموسی موسوی توسعه هرچه بیشتر صنعت پتروشیمی را راهکاری مؤثر برای کمک به رشد اقتصادی و افزایش اشتغال دانست و گفت: صنعت پتروشیمی توسعه‌دهنده اقتصاد کشور است، از این رو سرعت پیشرفت در صنایع پتروشیمی باید شتاب گیرد.
 
سرمایه‌گذاری در پایین‌دست پتروشیمی سودآور است

وی افزود: سرمایه‌گذاری در پایین‌دست پتروشیمی به‌دلیل وجود ارزش افزوده بالا، قابل اطمینان و سودآور است، بنابراین توسعه صنعت پتروشیمی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی به‌شمار می‌رود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون منابع و زیرساخت‌های خوبی برای این بخش در کشور وجود دارد و صنعت پتروشیمی می‌تواند روند توسعه اقتصادی کشور را شتاب بخشد.

موسوی گفت: برای رسیدن به اهداف مهم در صنعت پتروشیمی باید از خام‌فروشی پرهیز و سبد کالا‌های صادراتی پتروشیمی را با هدف توسعه صادرات متنوع کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط تحریمی و سخت اقتصادی، این صنعت پتروشیمی است که بیشترین ارز را وارد کشور کرده و به نوعی کمک‌کننده به اقتصاد بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۵۹۹۳، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
همه اين ها نيازمند سرمايه گذاري بانك ها براي پيشبرد اهداف هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین