پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۴۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
بر اساس مصوبات ستاد کرونا و آموزش و پرورش، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی به جز نهم و دوازهم متوسطه باید به صورت غیرحضوری باشد، اما مسئولان یک مدرسه ابتدایی قصد دارند این مصوبه را در یکم خرداد ماه زیر پا بگذارند.
شعار سال: بر اساس پیشنهاد آموزش و پرورش و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بود که امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی به جز مقاطع تحصیلی نهم و دوازدهم متوسطه به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شود تا هیچگونه خطری جان و سلامت دانش‌آموزان را در شرایط کرونایی تهدید نکند.

با این حال خبری به دست ما رسیده است که براساس آن مدرسه ابتدایی پورابتهاج واقع در منطقه یک تهران دانش‌آموزان کلیه مقاطع خود را واداشته است که بر خلاف مصوبات ستاد ملی کرونا و آموزش و پرورش روز شنبه اول خرداد ساعت ۷:۳۰ صبح در مدرسه حاضر شوند تا امتحانات آن‌ها در این روز خاص به صورت حضوری انجام شود.

اعتراض بی‌فایده والدین

آنطور که والدین این دانش آموزان می‌گویند، اعتراض آن‌ها هم به مدرسه فایده نداشته و مدیر این مدرسه پسرانه اعلام کرده که این کار حتما باید انجام شود. علت این موضوع هم به گفته مسئولان مدرسه بازدید وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران از این مدرسه در روز شنبه عنوان شده است.

در چنین شرایطی مشخص نیست آنچه مهم است حضور وزیر و مدیر کل استان است یا حفظ سلامت و جان دانش‌آموزان و جلوگیری از تنش و نگرانی بیشتر خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در مدرسه. با توجه به اینکه این دانش‌آموزان کم سن و سال بوده و قطعا کنترل آن‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنهم در شرایطی که حواس مسئولان مدرسه حول پذیرایی و استقبال از بازدیدکنندکان به شدت سخت و غیرممکن است. به علاوه آنکه این رفتاری که برخلاف مصوبات ستاد کروناست در واقع نقض مقررات مرتبط با کرونا و زیرپا گذاشتن آن‌ها از سوی مسئولان مدرسه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از رویداد ۲۴، تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۳۴۰۷، www.rouydad۲۴.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین