پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رصدخانه های مشابه شهر تهران در دیگر شهرهای کشور می تواند نقش موثری در مدیریت بحرانهای کشور ایفا کند.

شعار سال : محمد صالح جوکار، رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بازدید از رصد خانه شهر تهران با موضوع گزارش عملکرد و چالش های پیش روی سازمان مدیریت بحران شهر تهران که سه شنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: در راستای قانون مدیریت بحران پیش از این جلسه ای در کمسیون امور داخلی کشور با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران، راه و شهرسازی ، وزارت نیرو و شهردار تهران برگزار شد که در نتیجه آن تصمیم گرفته شد بازدیدی به صورت عملی و میدانی از رصد خانه شهر داشته انجام شود تا از میزان آمادگی دستگاههای مرتبط خصوصا شهر تهران به متولی گری شهرداری مطلع شویم.

او افزود: در رصد خانه شهر تهران که کار نو و جدیدی در حوزه فناوری است، همه داده های شهر تهران در یک نقطه متمرکز شده و به صورت آنلاین در این مکان پایش و تحلیل می شود و در نهایت بر اساس این داده ها تصمیم گیری و تصمیم سازی می شود.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس میزان آمادگی شهر تهران در برابر تهران را مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد: البته باید میزان آمادگی کلانشهر تهران بیشتر شود و همه دستگاه‌های متولی در حوزه خدمات رسانی باید این مسأله را جدی بگیرند.

جوکار ادامه داد: ایجاد رصد خانه های مشابه در دیگر شهرهای کشور می تواند نقش موثری را در مدیریت بحرانها و حتی مسائلی عادی که برای مدیریت شهر لازم است ، ایفا کند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر ، تاریخ انتشار 1 تیر 1400 ، کد خبر : 11383 ،shahr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین