پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک‌پاسارگاد، در تاریخ ۶ تیر سال ۱۴۰۰، به‌صورت نیمه حضوری در محل ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد برگزار شد.
شعار سال: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک‌پاسارگاد، در تاریخ ۶ تیر سال ۱۴۰۰، به‌صورت نیمه حضوری در محل ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، در ایـن مجمع که با حضور ۷۲.۵۱ درصد از سهامداران برگزار شد، ذبیح‌الله خزایی به‌عنوان رییس جلسه، مجید قاسمی و علی‌اکبر امین‌تفرشی به‌عنوان ناظران مجمع و صدیقه نعیمیان به‌عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. بر اساس این خبر، در این مجمع که با دستور جلسه انتخاب حسابرس، بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و تعیین حق الزحمه آنان برگزار شد، به ترتیب مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به عنوان بازرس اصلی و مؤسسه حسابرسی بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۷۵، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین