پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
شنیده شده رضا رحمانی وزیر اسبق صمت به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی منصوب خواهد شد.

شعار سال: شنیده شده رضا رحمانی وزیر اسبق صمت به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی منصوب  خواهد شد.
 
ابراهیم رئیسی با انتخاب دکتر رضا رحمانی برای سکانداری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجارصنعتی هم بر وعده فراجناحی بودن خود عمل کرده و هم اینکه یک فرد ضدفساد را بر مسند مجموعه ای مهم گذاشته است که سال‌هاست حیاط خلوت بسیاری از ویژه‌خواران است.
 
لازم به ذکر است رحمانی در زمان تصدی‌گری وزارت صمت به صورت جدی با فساد در حوزه های مختلف این وزارتخانه مقابله کرد که همین امر باعث شد تا منافع بسیاری از گروه‌های ذینفع به خطر افتاده و با فشار آوردن به حسن روحانی و با نفوذ محمود واعظی او را عزل کردند!
 
از این رو باید انتخاب وی را به عنوان فردی باسابقه در امور صنعتی و بازرگانی که سابقه وزارت صمت و ریاست کمیسیون صنایع مجلس را در کارنامه دارد به فال نیک گرفت.
 

بعد از انتشار این خبر ، تکذیبیه آن رسانه ای شد که می توانید در اینجا بخوانید؛

تکذیب خبر معرفی دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد

معرفی دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی صحت ندارد و نام مهندس رضا رحمانی برای تصدی این مسئولیت اصولا از ابتدا مطرح نبوده است.

یک مقام مطلع با اشاره به روند کاری طی شده در کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های اقتصادی که در حال حاضر در حال بررسی برخی از انتصابات دولت سیزدهم هستند، گفت: ضمن احترام به وزیر اسبق صمت باید تاکید کنم که اصولا ایشان برای مسئولیت مناطق آزاد مطرح نبوده و هیچ گفتگویی نیز در این زمینه با آقای رحمانی صورت نگرفته است.

وی با ابراز تاسف از انتشار چنین اخباری در فضای مجازی گفت: برخی افراد با دامن زدن به گمانه زنی‌های رسانه‌ای باعث آسیب به چهره‌های مختلف اجرایی میشوند.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
1
0
اره فقط همين مونده اين ................. تو دولت پست بگيره . خودم شخصا پرونده فساد رو تحويل اقاي رييس جمهور مي دم . ايرواني اعظام عظيم زاده و.....
مدیر پایگاه

سلام 
از آنجا که بیانات فوق بدون سند ارایه شده ، شعار سال هیچگونه نظر تائیدی یا تکذیبی ندارد و صرفا حسب وظیفه حرفه ای ، اقدام به انعکاس پیام نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین