پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
سپهر خلجی ،مدیر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری از سال 1390 تاکنون ،گویا قرار است سخنگویی دولت را پذیرا باشند. توئیت عبدالله گنجی ، تاکید بر وقوع این رویداد دارد. لازم به توضیح است که خلجی پیش از این، عهده دار معاونت خبري سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) ،معاونت بررسي دفتر مقام معظم رهبري، تدريس در دانشكده خبر و رياست هيئت مديره يك مؤسسه پژوهشي بوده است.

شعار سال: توییت سردبیر روزنامه جوان درباره احتمال انتخاب «سپهر خلجی» به عنوان سخنگوی دولت و رییس شورای اطلاع‌رسانی:

اطلاع پیدا کردم برادر عزیزم آقای دکتر سپهر خلجی از سوی دولت به عنوان سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درنظر گرفته شده اند و مدتهاست مذاکره برای انتقال ایشان به دولت در حال انجام است.

احتمال انتصاب سپهر خلجی بعنوان سخنگوی دولت

مقبولیت در میان اهالی رسانه، خدمت گزاری طولانی در دفتر مقام معظم رهبری، تخصص و اشراف بر رسانه و سابقه علمی و عملی در این زمینه، قدرت بیان و انتقال پیام از ویژگی های ایشان است که نوید بخش اتفاق خوب در حوزه اطلاع رسانی و انسجام رسانه ای دولت که این روز ها قدری بهم ریخته و سردرگم شده می باشد. امیدوارم اطراف موضوع با درک نیاز و ضرورتهای موجود زودتر به تصمیم برسند.

احتمال انتصاب سپهر خلجی بعنوان سخنگوی دولت

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین