پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
ناصر امانی گفت: در منطقه ۱۵ با پدیده‌ای شگرفی روبه رو هستیم که معتادان متجاهر به صورت سازمانی روبه رو هستیم و به افرادی که بخواهند نزدیک آن‌ها شوند شلیک می‌کنند البته خودشان هر زمانی که می‌خواهند در محله تردد می‌کنند. مهم‌ترین خواسته مردم این محله مانند محله هرندی امنیت است که معتادان متجاهر از مردم سلب کرده است و اهالی ساکن کوه سنگی اعلام کردند که از ترس معتادان نمی‌توانند تردد داشته باشند.
شعار سال: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر درباره محله رضویه واقع در منطقه ۱۵، اظهار کرد: در منطقه ۱۵ با پدیده‌ای شگرفی روبه رو هستیم که معتادان متجاهر به صورت سازمانی روبه رو هستیم و به افرادی که بخواهند نزدیک آن‌ها شوند شلیک می‌کنند البته خودشان هر زمانی که می‌خواهند در محله تردد می‌کنند.

امانی گفت: مهم‌ترین خواسته مردم این محله مانند محله هرندی امنیت است که معتادان متجاهر از مردم سلب کرده است و اهالی ساکن کوه سنگی اعلام کردند که از ترس معتادان نمی‌توانند تردد داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه حضور گرمخانه شهرداری در کنار این محله عامل اصلی این تجمع معتادان متجاهر شده است و صبح‌ها با خروج از گرمخانه که بیش از ۴۰۰ نفر هستند اقدام به سرقت و برهم زدن امنیت مردم می‌کنند. مردم به دلیل بدقولی و بی عملی مسئولان قبلی که از این محله بازدید کرده اند، اما کاری نکرده اند بی اعتماد شده اند و می‌گفتند نمایندگان مجلسی که از این محل بازدید کرده اند و امروز نیز وزیر شده اند کاری نکردند و از شورای شهر نیز کاری برنمی آید.

عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از ۱۰ سال است مردم این محله چنین مشکلاتی را دارند ایجاد نقاط بی دفاع شهری با تملک املاک برای پروژه رستگار مقدم باعث تجمع معتادان متجاهر شده است. مراکز خرید و مبادله ضایعات زیادی در سطح محله فعال هستند که پاتوق معتادان و مهاجران شده است و خرید و فروش مواد مخدر نیز انجام می‌دهند.

امانی گفت: مهاجرت‌های زیادی از محله صورت گرفته است و تصور مدیریت شهری این بود که با انجام پروژه بزرگراه رستگاری مقدم باعث توسعه این منطقه شود، اما مشکلات زیادی را برای مردم این محله ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: تبعیض در صدور ساخت و ساز ساختمان‌های این محله وجود دارد. این محله ۵ هزار جمعیت دارد که یک بانک دارد، مدرسه ندارد و درمانگاه آن پاسخگوی درخواست مردم نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۸۴۰۰۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین