پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
با ملموس شدن ضرورت پرداختن به بحث کیفیت و استاندارد در زندگی روزمره مردم و عواقب، عوارض و پیامد‌های کم توجهی علمی به این دو مقوله مهم، ششمین همایش ملی کیفیت در ۴ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
شعار سال:
با ملموس شدن ضرورت پرداختن به بحث کیفیت و استاندارد در زندگی روزمره مردم و عواقب، عوارض و پیامد‌های کم توجهی علمی به این دو مقوله مهم، ششمین همایش ملی کیفیت در ۴ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
در جلسه اخیر مرتبط با هماهنگی اجرای همایش ، دکتر علی حکیم عطار رئیس شورای سیاستگذاری همایش، مهندس انصاری پور مدیر عامل شرکت دانش بنیان رایپا صنعت و مهندس حمید رضا باقریان رئیس هیات مدیره موسسه عصر ارتباطات مهستان و مجری همایش و تنی چند از اساتید دانشگاهی و اهالی صنعت و خدمات، دید گاه خود را بر اساس الزامات و حساسیت های قابل تاکید بوجود امده در راستای تقویت کار، بیان کردند. همچنین برنامه‌های این همایش ملی که چهارم اسفند در دانشگاه بهشتی برگزار می‌شود توسط کارگروه‌های مختلف، بازنگری شده و نهایی گردید .

در این جلسه اعلام شد که از مجموع مراکز و شرکت‌هایی که برای ششمین همایش ملی کیفیت، ثبت نام کرده اند، تعداد ۸۰ شرکت تولیدی و خدماتی و همچنین از سایر بخش‌های اقتصادی در ارزیابی حضور یافته و توسط ارزیابان خبره و کارشناسان فنی، عملکرد و توانمند سازی شرکت ها، سنجش شده و هر کدام به فراخور، امتیازات لازم را کسب کرده تا بتوانند محصولات خودشان را معرفی وبه نمایش بگذارند.

ششمین همایش ملی کیفیت توسط انجمن حامیان استاندارد و کیفیت، در چهار اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی وبا حضور تنی چند از نمایندگان مجلس و مدیران کشوری و ۵۰۰ نفر از صاحبان شرکت‌های تولیدی و خدماتی و کار آفرینان عرصه صنعت و خدمات توسط موسسه عصر ارتباطات مهستان برگزار می‌شود.

برگزاری این همایش با نظر داشت به حساسیت های علمی - آموزشی و با رویکرد ارتقا رضایت مندی و تقویت چرخه عمر مشتری و وفاداری آنان به منظور مراجعه مجدد به سازمان و یا شرکت و خدمت طلبی مستمر ، می‌باشد. در حاشیه این همایش از کوشش و زحمات مدیران، کارشناسان و کارکنان فعال در بخش‌های تولیدی و خدماتی حساس به کیفیت خدمات و تولیدات و کوشا در خلاقیت و نو آوری منجر به تولید مرغوب ، تقدیر خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه مستقل تحلیلی خبری دیدار، تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۳۱۳/www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
بفرمایید که نوآوری این همایش و حساسیت آن چیست؟ لطفا درباره مهمانان ویزه همایش هم اطلاع رسانی کنید. آیا شرکت برای عموم آزاد است؟ همایش سایت هم دارد یا نه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین