پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
حرف هایش علی الظاهر منطقی است و حساب شده، چرا باید صداسیما سانسورکند؟ برخی از منتقدین و تحلیلگران می‌گویند که چرا سید حسن این حرف‌ها را در دولت روحانی نزد؟ چرا نگفت که دل‌ها را به سال ۵۷ برگردانیم و از کاخ نشینی فاصله بگیریم؟ و ....
شعار سال: ویدئوکلیپی تهیه کردند از سخنانی که مدعی هستند صداسیما از برنامه دیدار هیات دولت از مرقد امام حذف کرده است؟ شباهت ظاهری بالایی را هم با کلیپ أینَ عمار رهبری ایجاد کرده اند در تدوین کلیپ. حتی بی شباهت به کلیپ شعار سال هم نیست.

تعداد بازدید : 2

می‌گوید که دل‌ها را باید به سال ۵۷ برگردانیم؟ در مردم ظرفیت ایجاد کنیم و هل ندهیم؟ ظاهر مردم باطن ماست؟ فقر اقتصادی به فقر اجتماعی- فرهنگی منجر می‌شود و ... چرا در دولت روحانی از این حرف‌ها نزدید؟ آیا خودتان پیشگام هستید؟ چرا باید در جمهوری اسلامی ایران، شاهد وجود آقازاده‌هایی باشیم که از اول بازنشسته و تامین به دنیا می‌آیند؟

بسیار متمایل هستیم که صحبت‌های آقای سید حسن خمینی در این خصوص را بشنویم. حاضریم بدون کم و کاست، نظرات ایشان را در رسانه منعکس کنیم.

تعداد بازدید : 2

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین