پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
«تیم مذاکره‌کننده ایران، پس هماهنگی‌های صورت گرفته، در هر چهار حوزه مربوط به رفع تحریم‌ها، راستی آزمایی، دریافت تضمین‌ها و موضوع هسته‌ای، با دستور کار مشخص و در هماهنگی کامل با مراجع عالی کشور به وین سفر کرده است.»
شعار سال: تیم مذاکره کننده ایران در حالی عازم وین شده است که در هماهنگی کامل با نهادهای عالی کشور، به دستور کار مشخص درباره چهار حوزه مذاکراتی در وین رسیده است.

دور هشتم مذاکرات احیای برجام، امروز در وین پس از چند روز تنفس از سرگرفته می‌شود.

با پیشرفت مذاکرات در وین و انجام گفتگوهای فنی مفصل و طولانی، هیات‌های مذاکره کننده در وین، اوایل هفته گذشته به پایتخت‌ها برگشتند تا در خصوص مسائل باقی مانده به جمع بندی رسیده و تصمیم‌های سیاسی بگیرند.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران اظهار داشت که تیم مذاکره کننده طی مدت حضور در تهران طی هفته گذشته و جاری، به مشورت مفصل با مراجع عالی در کشور پرداخته است.

بر اساس این گزارش، تیم مذاکره‌کننده ایران، پس هماهنگی‌های صورت گرفته، در هر چهار حوزه مربوط به رفع تحریم‌ها، راستی آزمایی، دریافت تضمین‌ها و موضوع هسته‌ای، با دستور کار مشخص و در هماهنگی کامل با مراجع عالی کشور به وین سفر کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۹بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/661550
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین