پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
ولودیمیر زلنسکی گفت که بلاروس نمی‌تواند محل گفتگو با روسیه باشد، در عوض بوداپست، ورشو یا استانبول را پیشنهاد کرد.

،شعار سال: در حالیکه اخبار از ورود هیات روسی به مینسک، پایتخت بلاروس حکایت دارد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت: در حال حاضر، ما به مینسک نه می‌گوییم. شهرهای دیگر می‌توانند مکانی برای ملاقات باشند. البته، ما صلح می‌خواهیم، ​​ما می‌خواهیم ملاقات کنیم، می‌خواهیم جنگ پایان یابد.
 
وی افزود: ورشو، براتیسلاوا، بوداپست، استانبول، باکو - ما همه اینها را به روسیه پیشنهاد کرده‌ایم و هر شهر دیگری، در کشوری که موشک‌ها از قلمرو آن پرواز نمی‌کنند. این تنها راهی است که مذاکرات می‌تواند صادقانه باشد و واقعاً به جنگ پایان دهد.
 
زلنسکی گفت: تا زمان آزادسازی کشور مبارزه خواهیم کرد. حملات شب گذشته در اوکراین وحشیانه بود، دوباره تیراندازی، دوباره بمباران مناطق مسکونی، زیرساخت‌های غیرنظامی. امروز هیچ چیز در کشور نیست که اشغالگران آن را هدف قابل قبولی ندانند. آنها با همه می جنگند. آنها با همه موجودات زنده مبارزه می کنند - علیه مهدکودک ها، علیه ساختمان های مسکونی و حتی با آمبولانس‌ها.
 
وی گفت: نیروهای روسی به کل مناطق شهری که زیرساخت‌های نظامی ندارد و هرگز وجود نداشته است، راکت و موشک شلیک می‌کنند. واسیلکیف، کی‌یف، چرنیگ‌یف، سومی، خارکیف و بسیاری دیگر از شهرهای اوکراین در شرایطی هستند که آخرین بار در سرزمین‌های ما در طول جنگ جهانی دوم تجربه شده است. اقدامات جنایتکارانه روسیه علیه اوکراین نشانه‌هایی از نسل کشی دارد.
 
رئیس جمهوری اوکراین هم‌چنین از تمامی مردم جهان، دوستداران اوکراین، صلح و دموکراسی و هرکسی که می‌تواند به دفاع از اوکراین، اروپا و جهان برخیزد خواست برای جنگ در کنار اوکراینی‌ها علیه "جنایتکاران جنگی روس"، به اوکراین بپیوندند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 8اسفند 1400، کدخبر:1400120806093 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین