پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
فرزندان الیگارش‌های ثروتمند روسیه و نخبگان آن کشور از صلح در اوکراین حمایت کرده اند و از "ولادیمیر پوتین" خواسته اند تا خونریزی را متوقف کند.

شعار سال: فرزندان الیگارش‌های ثروتمند روس از جمله "سوفیا آبراموویچ" دختر "رومن آبراموویچ" پست‌هایی اینستاگرامی را علیه حمله روسیه به اوکراین منتشر کرده اند.
 
 فرزندان الیگارش‌های ثروتمند روسیه و نخبگان آن کشور از صلح در اوکراین حمایت کرده اند و از "ولادیمیر پوتین" خواسته اند تا خونریزی را متوقف کند. نظرات بچه پولدار‌های جوان روس نشان می‌دهد که نسل بعدی روسیه چگونه به منازعات جاری نگاه می‌کند. هم چنین، این موضوع شکاف ایجاد شده میان رژیم سیاسی تحت ریاست پوتین با جوانان ساکن آن کشور را نشان می‌دهد.

"سوفیا" ۲۳ ساله دختر "رومن آبراموویچ" که عکس‌هایی از سبک زندگی لوکس خود را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد علیه جنگ اوکراین موضع گیری کرده است.
 

"رومن آبراموویچ" پدرش که مالک باشگاه فوتبال چلسی است در حال حاضر به دلیل ترس از تحریم، در حال تلاش برای فروش باشگاه به مبلغ ۳ میلیارد پوند است.
 
سوفیا در رسانه‌های اجتماعی با انتشار پستی نوشته بود که این تبلیغات حکومت در کرملین است که می‌خواهد وانمود کند اکثر روس‌ها در راستای اهداف پوتین ایستاده اند در حالی که واقعیت این نیست.
 

از دیگر بچه پولدار‌های روس که علیه جنگ اوکراین موضع گیری کرده می‌توان به "الیزاوتا پسکووا" دختر "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین اشاره کرد.


او با انتشار پستی تحت عنوان "نه به جنگ" در اینستاگرام مخالفت خود را با جنگ اوکراین نشان داده است. هم چنین، "ماریا یوماشوا" دختر "والنتین یوماشف" دختر مشاور فعلی دولت روسیه نیز حمایت خود را از اوکراین نشان داده است.


پدر او یکی از قابل اعتماد‌ترین دستیاران بوریس یلتسین بود و در کمک به پوتین برای به قدرت رسیدن نقشی اساسی داشت.
 

والنتین با "تاتیانا" دختر یلتسین ازدواج کرد و زمانی که یلتسین از او نظرش را در مورد پوتین پرسید او گفت که فکر می‌کند وی نامزدی عالی برای پست ریاست جمهوری است و فکر می‌کند که یلتسین باید او (پوتین) را در نظر گیرد. با این وجود، ماریا یوماشف ۱۹ ساله نظر متفاوتی درباره اقدامات پوتین دارد.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1400، کدخبر: ، www.fararu.com537147

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین