پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که اوایل سال ۹۷ تعداد زیادی از املاک شرکت ایران سازه شستا جهت فروش کارشناسی می‌شود، کارشناسان با نوعی زد و بند با مسئولان شستا و هلدینگ مربوطه، اهمال یا هر علت دیگر، قیمت‌ها را گویا پایین اعلام می‌کنند. این در حالی است که همزمان در تیرماه ۱۳۹۷ جهش قیمت در مسکن ایجاد می‌شود. با این وجود علاوه بر اینکه قیمت کارشناسی مخدوش بوده و جهش قیمتی، املاک نوساز این شرکت با همان گزارش کارشناسی اولیه به برخی افراد و مسئولان ذی نفوذ و برخی پرسنل این شرکت واگذار می‌شود. پس از گذشت سه سال از این پرونده نه قوه قضائیه و نه شستا، هیچ گونه اطلاع رسانی از مال مردم نمی‌کنند و مسکوت بودن این پرونده جای سوال دارد؟ شعار سال بدون کمترین موضع گیری تائیدی یا تکذیبی و نظر به اهمیت موضوع، کاهش احتمال سو استفاده‌های احتمالی، کاهش شائبه‌های مطرح و پاسخگویی به افکار عمومی، درخواست دریافت توضیحات با قید فوریت را دارد.
شعار سال: ادعا می‌شود که پرونده‌ای بزرگ‌تر از پرونده واگذاری‌ها در شهرداری تهران در جریان است. فرجام نامشخص پرونده واگذاری ۴۰۰ ملک ایران سازه شستا و سکوت قوه قضائیه، مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی؟

روایت شده است که اوایل سال ۹۷ تعداد زیادی از املاک شرکت ایران سازه شستا جهت فروش کارشناسی می‌شود، کارشناسان بدلایلی چند، گویا قیمت‌ها را پایین اعلام نموده و همزمان در تیرماه همان سال (۱۳۹۷) شاهد جهش قیمت مسکن در کشور بوده ایم. در چنین شرایطی که بنظر برخی از منتقدین، با قیمت کارشناسی مخدوش روبرو بودیم و جهش قیمتی مسکن نیز به وقوع پیوسته بود، املاک نوساز این شرکت با همان گزارش کارشناسی اولیه به برخی افراد و مسئولان ذی نفوذ و برخی پرسنل این شرکت واگذار می‌شود.
شرایط پرداخت این املاک هم بصورت اقساط و بنوعی با رانت ویژه بوده است. اگر این ادعا‌ها درست باشد، بنظر می‌رسد که ابعاد پرونده ایران سازه فراتر از پرونده املاک نجومی شهرداری باید محسوب شود.
این در حالی است که پس از گذشت سه سال از این پرونده نه قوه قضائیه و نه شستا، هیچ گونه اطلاع رسانی موثری از وضعیت مال مردم ننموده و مسکوت بودن پرونده، می‌تواند حکایت‌ها و برداشت‌های بدی را باعث شود.
ادعا می‌شود که لیست منعکس شده، بخشی از این واگذاری هاست.

ادعای فرجام نامشخص پرونده واگذاری ۴۰۰ ملک ایران سازه شستا!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بدلیل اهمیت موضوع و بدون هیچگونه جهت گیری تائیدی و تکذیبی از جزئیات، اقدام به انعکاس موضوع نموده و منتظر دریافت توضیحات می‌باشد.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
0
تف به ذات کثیف حرام خوارتون
مدیر پایگاه

سلام 
حالا با کی هستی، با اونا یا با ما؟ 
اگر با اونا هستی،هنوز  متهم  هستند  نه  مجرم.  اگر  با  ما  هستی،  چرا  ؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین