پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
بعد از موضع گیری‌های استاندار در خصوص پتروشیمی میانکاله، روزنامه ایران در تیتری تاکیدی از استاندار خواست که فقط دستور رئیس جمهور را اجرا کند. پایگاه خبری اسکان نیوز نیز مدعی شده است که پشت پرده و صحنه گردان پتروشیمی میانکاله عبداله عبدی یک ابربدهکار بانکی است!
شعار سال: با وجود آنکه رئیس‌جمهور، رئیس سازمان محیط زیست و مقامات مختلف همچون دادستانی کل کشور از ضرورت لغو احداث پروژه پتروشیمی میانکاله سخن گفته‌اند و استاندار مازندران دستور گرفته است تا نسبت به جلوگیری از ادامه کار در این پروژه اقدام نماید، اما روز گذشته استاندار مازندران در گفت‌وگویی با بهانه قراردادن اعتراض چند بازیگر گفت: برخی هنرمندانی که اصلاً اطلاعی ندارند و نمی‌دانند موضوع چیست به میانکاله می‌روند؛ مگر می‌شود من در صحنه یک سریال در حال ضبط بروم و کاغذی را دستم بگیریم و بگویم نه به فلان سریال؟!

سید محمود حسینی‌پور ادامه داد: بحث محیط زیستی موضوعی تخصصی است و متأسفانه پشت عناوینی مانند سلبریتی و برخی NGO‌ها فساد، رانت و پول است وگرنه هنرپیشه‌ای که به میانکاله می‌رود بر اساس چه منطقی این کار را انجام می‌دهد، مگر پرونده‌ای از این پروژه دیده است؟

این اظهارات استاندار در حالی مطرح می‌‎شود که هفته گذشته در پی دستور رئیس‌جمهور به رئیس سازمان محیط زیست برای جلوگیری از احداث پتروشیمی میانکاله به دلیل بروز مشکلات زیست‌محیطی، ابطال مصوبه دولت قبل درباره این پروژه در دستور کار هیأت وزیران قرار گرفته و بزودی پرونده آن برای همیشه بسته خواهد شد و وی نیز می‌بایست بدون پرداختن به هرگونه حواشی، دستور کار دولت سیزدهم در این رابطه را با قوت اجرا نماید.
 
فقط دستور رئیس جمهور را اجرا کن جناب استاندار + شایعات مربوط به هویت فرد پشت پرده
 
 
یاشار سلطانی، فعال رسانه‌ای نوشت:

این فرد عبداله عبدی⁩ صحنه گردان پتروشیمی میانکاله⁩ است.
‏ابر بدهکار بانکی با چند هزار میلیارد معوقات به بانک توسعه صادرات!
‏دارای حداقل ۲ کارت ملی و هویت‌های متفاوت که حمایت یکی از روسای قوا، امام جمعه و استاندار را دارد.
‏جز با فشار افکارعمومی نمی‌توان مقابل چنین مفسدانی ایستاد.

فقط دستور رئیس جمهور را اجرا کن جناب استاندار + شایعات مربوط به هویت فرد پشت پرده

فقط دستور رئیس جمهور را اجرا کن جناب استاندار + شایعات مربوط به هویت فرد پشت پرده

یک کانال خبری نیز نوشت:

پس از انتشار اسامی ابر بدهکاران بانک توسعه صادرات توسط رسانه‌ها مشخص شد سر لیست بدهکاران این بانک که تسهیلات کلان ارزی دریافت کرده شرکت فولاد البرز ایرانیان یا همان مالک پتروشیمی میانکاله است.

مالک پتروشیمی میانکاله، ابربدهکار بانکی عبدالله عبدی است! بدهکار بزرگ بانک دولتی توسعه صادرات! فقط در ۲ فقره تسهیلات یورویی با نرخ دولتی ۳۳۸۳ تومان در بهمن ماه ۱۳۹۴ به وی داده شده است و بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار می‌باشد.
 
فقط دستور رئیس جمهور را اجرا کن جناب استاندار + شایعات مربوط به هویت فرد پشت پرده
 
 
ردپای عجیب علی نیکزاد نائب رییس مجلس در پروژه پتروشیمی میانکاله‌/ ماجرای برگه‌ای که در دورهمی برخی نمایندگان امضا شد و حالا به عنوان مجوز ساخت پتروشیمی میانکاله به آن استناد می‌شود، اما هیچ وجاهت قانونی ندارد
تعداد بازدید : 2
بخشی از گفت‌وگوی اینستاگرامی روزنامه فرهیختگان با ابوالقاسم رحمانی دبیر گروه جامعه روزنامه فرهیختگان و محمد درویش فعال محیط زیست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۲۲۴۲، www.khabaronline.ir /  خبرگزاری تابناک، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۱۴۱۴۰، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین