پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین از انتقال زائران ایرانی بستری در بیمارستان‌های عراق به کشور خبر داد.

شعار سال:


پیرحسین کولیوند با اشاره به شلوغی بیمارستان‌های عراق، افزود: برای رسیدگی بهتر و بیشتر به تمام بیماران بستری در بیمارستان‌های عراق، آنان از طریق مرز مهران به کشور منتقل شده و در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران یا در صورت نیاز در دیگر بیمارستان‌های ایلام بستری می‌شوند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: تدابیر لازم برای انتقال این بیماران توسط اورژانس کشور اندیشیده شده و انتقال بیماران با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به خلوت شدن شهرهای کربلا و نجف و خروج زائران ایرانی از کشور عراق، عنوان کرد: تا زمانی که زائران ایرانی در کشور عراق حضور دارند کمیته بهداشت و درمان به آنان خدمت دهی کرده و از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

کولیوند خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما در شهرهای نجف و کربلا و همچنین کاهش دما در کشور خودمان، لازم است زوار نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را مد نظر داشته باشند.

وی افزود: به همه زائرانی که در حال برگشت به کشور هستند توصیه می‌کنیم، در مسیر بازگشت عجله نکنند و نکات ایمنی مربوط به رعایت قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند تا به سلامت به مقصد خود برسند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2 آذر 1395، کد مطلب: 161333 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین