پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
گروهی از مردم با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند با مسئولان، مالکان و سازندگان متخلف و مقصر در ریزش ساختمان متروپل آبادان برخورد قاطع کند. این کارزار تا تاریخ سوم تیرماه ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۴۳۲۲۷) در حال جمع‌آوری امضاست.
شعار سال: گروهی از مردم با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند با مسئولان، مالکان و سازندگان متخلف و مقصر در ریزش ساختمان متروپل آبادان برخورد قاطع کند.

 در متن این کارزار که بیش از ۱۴ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:
«بی‌شک تا به این لحظه از ریزش هولناک بزرگترین ساختمان شهر شهیدپرور آبادان باخبر شده‌اید.

بیش از یک سال است که در پی انتشار برخی از گزارشات مبنی بر احتمال نشست ساختمان متروپل با مالکیت حسین عبدالباقی می‌گذرد و بار‌ها و بار‌ها از طریق شبکه‌های مجازی این خبر دست بدست شد تا به امروز که متاسفانه ساختمانی که افتتاح نشده بود با ریزش بیش از ۴۰٪، مصدوم و فوتی‌های بسیاری در پی داشت و قلب مردم را به درد آورد و مجددا سانحه ساختمان پلاسکو تکرار شد و همشهریان و هموطنان‌مان متاسفانه زیر هزاران تن آوار جان دادند.

از حضرتعالی تقاضای دستور تشکیل کارگروه تخصصی در جهت مشخص شدن علل حادثه و برخورد قاطعانه با عامل یا عاملان این حادثه اعم از مالک یا مالکین، شهردار سابق و فعلی، اعضای شورای شهر اسبق و حال حاضر، استاندار اسبق خوزستان، مدیرعامل اسبق منطقه آزاد اروند و ریاست سازمان نظام مهندسی و کارشناسان شهرداری و مهندسان ناظر این پروژه را داریم.

جناب آقای محسنی اژه‌ای؛

حال و روز شهر شهیدپرور آبادان چند سالی است که خوب نیست و هر کس با هر توان رانت‌بازی قصد سوءاستفاده از این خاک مقدس و دژ مستحکم دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس را دارد و واقعا هیچکس فریادرس مردم آبادان نیست. خواهشمندیم فریادرسمان باشید.»

این کارزار تا تاریخ سوم تیرماه ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۴۳۲۲۷) در حال جمع‌آوری امضاست.
تعداد بازدید : 4
فیلمی از خشم یکی از زنان دردمند آبادان، در دادخواهی فاجعه متروپل. فاجعه‌ای که به کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان بیگناه منجر شد. افراد زیادی از دستگاه قضای کشور، درخواست می‌کنند که پایلوت برخورد موثر با فساد را در آبادان و بر اساس رویداد حاضر قرار دهند.
تعداد بازدید : 6
فریدون آبنوس، فعال مدنی ساکن آبادان طی پیامی ویدئویی در مراسم خاکسپاری یکی از قربانیان حادثه ساختمان متروپل آبادان، فساد‌های رخ داده در آبادان را به چالش می‌کشد و از دستگاه قضا، تقاضا و انتظار ورودی موثر دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۱۵۳۶، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین