پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
رسم بر این است که با وقوع حوادث متاثر کننده اجتماع مدیران مرتبطی که پای خود را در قصور و تقصیر می‌بینند، استعفا می‌دهند. سوال این است که در حادثه متروپل آبادان هیچ مدیر شهرستانی، استانی و ملی، پای خود را در میان نمی‌دید؟ چقدر دلمان برای اسلام می‌سوزد که برخی‌ها آموزه‌های پایه‌ای این دین مبین را نادیده گرفته و خود را مسلمان می‌نامند. در گام دوم انقلاب، کشور را از منتفعین مادی از انقلاب، منافقین، نفوذی‌ها و متعصبین مخالف عقلانیت، باید پاکسازی کرد. صحبت‌های مثلا طنزگونه سید علیرضا شفیعی مطهر، شنیدنی است.
شعار سال: گفت: در کشور‌های پیشرفته چرا رویداد‌هایی کوچک‌تر از فروریختن ساختمان پلاسکو و متروپل باعث استعفای مقامات مسئول می‌شود. ولی در ایران هیچ گاه هیچ مسئولی به این علّت استعفا نمی‌دهد؟

گفتم: در آن کشور‌ها مقامات مسئول لابد می‌دانند مدیریت ضعیف آنان موجب تخریب آن بنا شده، ولی در ایران این گونه مسائل ربطی به مسئولان ندارد؟!

گفت: نه؟! در آن کشور‌ها مسئولان احساس مسئولیت می‌کنند و ضمن تایید قصور و تقصیر خود جای را برای مدیران قوی‌تر و ماهرتر باز می‌کنند! ولی مقامات مسئول ایران می‌دانند همه در این گونه مسائل، مسئول و مقصّرند جز خودشان! و نیز می‌دانند مدیری بهتر و قوی‌تر از خودشان اصلاً در کشور پیدا نمی‌شود؛ بنابراین هرگز حاضر نیستند با استعفای خود بر شدّت آلام و مصائب مردم داغدار بیفزایند!

گفتم: باز هم سیاهنمایی کردی؟


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاددان، تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۹۴۰۶، www.eqtesaddan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین