پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
ساکنین مسکن مهر فاز ۱ و ۲ در پارس آبادمغان از نبود حتی یک نانوایی لواش پز، مغازه و دیگر مشکلاتی همچون نبود پاسگاه یا کلانتری در این شهرک گلایه‌مند بوده و خواهان پیگیری توسط مسئولان هستند.

شعار سال: ساکنین مسکن مهر فاز ۱ و ۲ در پارس آبادمغان از نبود حتی یک نانوایی لواش پز، مغازه و دیگر مشکلاتی همچون نبود پاسگاه یا کلانتری در این شهرک گلایه‌مند بوده و خواهان پیگیری توسط مسئولان هستند.

بیشتر اهالی ساکن در مسکن مهر فاز ۱ و ۲ پارس آبادمغان افرادی با درآمد پایین از قشر جامعه هستند و توان تامین این همه هزینه برای تامین قوت روزانه خود را ندارند که انتظار می‌رود مسئولان شهرستان حداقل نسبت به برطرف کردن موانع راه اندازی نانوایی و مغازه، ساکنان مسکن مهر را یاری کنند.

واقعیت این است به دلیل حجم بالای جمعیت و کوتاهی برخی پیمانکاران و مسؤولان، ساکنان در این واحد‌ها با مشکلات و کمبود‌های زیادی رو به رو هستند. واحد‌هایی که بدون توجه به زیرساخت‌های لازم از جمله فضای سبز و پارک محله، نانوایی، روشنایی، حمل و نقل، بهداشت و... به مردم واگذار شد و مشکلات ساکنان را دوچندان کرد.

گفتنی است، در مسکن مهر فاز ۱ و ۲ پارس آبادمغان که ۲۳۰۰ واحد دارد هیچ نانوای لواش پزی وجود ندارد و از سویی نبود مغازه در مسکن فاز ۲ نیز مشکلاتی را برای ساکنان بوجود آورده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین