پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
معاون هنری وزیر فرهنگ در تماس با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.
شعار سال: معاون هنری وزیر فرهنگ در تماس با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت تمکین از مجوز‌های قانونی صادره از سوی این وزارتخانه برای تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها در کشور افزود: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشورمان با استناد به قوانین مصرح در زمینه نشر و انتشار و اجرای برنامه‌های هنری در کشور برگزار می‌شود و در این زمینه قانون بالاترین محل رجوع برای رفع ابهامات احتمالی است.

سالاری در ادامه از رایزنی‌های این وزارتخانه در راستای عمل به این قوانین با نهاد‌ها و دستگاه‌های دیگر خبر داد و افزود: این وزارتخانه آمادگی دارد تا با جلسات مشترک در این زمینه تمامی شبهات برگزاری اجرا‌های هنری قانونی از سوی دیگر نهاد‌ها برطرف کرده و شرایط برای تسهیل برگزاری اجرا‌های دارای مجوز از سوی این وزارتخانه فراهم شود.

کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ به رغم داشتن مجوز برگزاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با مصوبه شورای تامین اهواز لغو شد. کنسرت این خواننده قرار بود از روز چهارشنبه (۲۹ تیر) به مدت سه روز در سینما هلال اهواز برگزار شود که ۲۹ تیر سه سانس این کنسرت برگزار شد، اما شورای تامین اهواز ۳۰ تیر اقدام به لغو ادامه این کنسرت کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۶۹۲۱، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین