پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا در ازای قطعی‌های اینترنت در ماه اخیر بسته جبرانی برای اینترنت ثابت ارائه می‌شود؟ گفت: در این مدت به جز محدودیتی که روی دو پلتفرم اعمال شده، هیچ محدودیتی روی اینترنت ثابت نبوده است.

شعار سال: پس از وقوع ناآرامی‌های اخیر در کشور که به اعمال محدودیت‌های اینترنتی برای کاربران این سرویس منجر شد، وزارت ارتباطات از پیش بینی بسته‌ای جبرانی برای مشترکان تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد که به میزان قطعی اینترنت همراه، بسته جبرانی از سوی اپراتور‌ها ارائه خواهد شد.

 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که با اعلام بسته جبرانی در ازای مدت قطعی اینترنت موبایل، آیا بسته جبرانی برای اینترنت ثابت هم ارائه خواهد شد؟ گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که پس قرار نیست که برای اینترنت ثابت، بسته جبرانی در نظر گرفته شود، گفت: خیر، زیرا در این مدت هیچ محدودیتی روی اینترنت ثابت وجود نداشته است.

ادعای  زارع پور وزیر ارتباطات: در ناآرامی‌ها هیچ‌گاه محدودیتی روی اینترنت ثابت اعمال نشد!
این اظهار نظر وزیر ارتباطات در شرایطی است که در این مدت هم مشترکان همراه و هم مشترکان ثابت از اختلال و قطعی در سرویس اینترنت گلایه داشته اند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۳۷۶۲۳، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین