پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
با حکم علی فتح‌الله‌زاده، بهرام امیری به عنوان مشاور عالی مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد. همچنین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص باشگاه استقلال بیان داشته که هر مدیرعاملی می‌آید می‌گوید قصد پرداخت طلب استراماچونی را دارم! دوستان بدانند که اگر تا ۱۰ فروردین پول استراماچونی پرداخت نشود ممکن است حکم به سقوط استقلال به دسته‌های پایین داده شود.

شعار سال: با حکم علی فتح‌الله‌زاده، بهرام امیری به عنوان مشاور عالی مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد. بهرام امیری پیش از این و طی سال‌های متمادی، در باشگاه استقلال سوابق قابل توجهی از جمله مدیریت آکادمی باشگاه، معاونت ورزشی، معاونت پشتیبانی، سرپرستی تیم فوتبال استقلال و... را در کارنامه خود دارد.

جذب مشاور جدید برای استقلال و هشدار در خصوص سقوط به دسته‌های پائین‌تر از ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین امروز میزبان یکی از بازیکنان محبوب و تکنیکی این باشگاه بود. مجاهد خذیراوی از بازیکنان پیشین و پیشکسوت استقلال، امروز همراه با فرزند خود دیداری دوستانه با فتح‌الله‌زاده داشت و در این دیدار صمیمانه ، برای استقلال و مدیریت این باشگاه آرزوی موفقیت کرد.

خطر سقوط برای استقلال در پرونده «استراماچونی»

قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص باشگاه استقلال بیان داشته است که هر مدیرعاملی می‌آید می‌گوید قصد پرداخت طلب استراماچونی را دارم! دوستان بدانند که اگر تا ۱۰ فروردین پول استراماچونی پرداخت نشود ممکن است حکم به سقوط استقلال به دسته‌های پایین داده شود.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۱۱۱۷۰۰۱۱۱۴، www.farsnews.ir/ و سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین