پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
خبر می‌رسد که انسیه خزعلی برعلیه توران، ولی مراد پژوهشگر حوزه زنان به اتهام نشر اکاذیب، وارد شکایت کیفری شده است. هرچند شکایت کردن از حقوق مسلم هر شهروند محسوب می‌شود، اما خانم خزعلی گویا فراموش کرده اند که بار شیشه دارند و عقل حکم به سیاست می‌کند نه پرتاب سنگ. خانم خزعلی، مشفقانه توصیه می‌کنیم تا زمانی که در پست مدیریت دولتی تشریف دارید، وارد بهره گیری از این ابزار نشوید، چرا که حوزه فعالیتی شما بشدت آلوده به قصور و تقصیر و اهمال قابل اثبات است. چنانچه تمایل داشته باشید، شخص شما را برای بار چندم، به مناظره دعوت می‌کنیم. ما حوزه تحت مدیریت فعلی شما را از دوره مرحومه خانم حبیبی می‌شناسیم، شما چند سالی است که میهمان این حوزه بوده و خداحافظی خواهید کرد. شکایت را پس گرفته و حتی اگر حق با شما باشد، دلجویی کنید.

شعار سال: توران ولی مراد پژوهشگر حوزه زنان با شکایت انسیه خزعلی به دادسرا احضار شد. اتهام او نشر اکاذیب اعلام شده است .

خبر می‌رسد که انسیه خزعلی برعلیه توران، ولی مراد پژوهشگر حوزه زنان به اتهام نشر اکاذیب، وارد شکایت کیفری شده است. هرچند شکایت کردن از حقوق مسلم هر شهروند محسوب می‌شود، اما خانم خزعلی گویا فراموش کرده اند که بار شیشه دارند و عقل حکم به سیاست می‌کند نه پرتاب سنگ. خانم خزعلی، مشفقانه توصیه می‌کنیم تا زمانی که در پست مدیریت دولتی تشریف دارید، وارد بهره گیری از این ابزار نشوید. بعنوان مثال به این شایعه یا واقعیت درخصوص خانه خریدن ادعایی توسط پسرتان در کانادا دقت کنید. فکر می کنید علل گرایش به افشاگری ها یا تقابل یا حتی خدای ناکرده، تخریب شما برای چیست؟ ان شاالله که توهم ممتاز بودگی و تخریب توسط دشمنان و معاندین که به شما دست نداده است؟ 

بخشی از این نوع افشاگری ها و شابعات ریشه در روحیه خودتان و نوع تعامل شما با جامعه ، شیوه انتخاب و انتصاب شما ، سطح توانمندی و عملکرد شما، نوع موضع گیری ها و مواردی همانند دارد. باور بفرمائید تعداد افراد مریض زیاد نیستند، اما برایدر امان ماندن از همان جماعت اندک، هوشمندی لازم است که فکر می کنیم، در خانواده خزعلی ، وجود دارد.

خانم انسیه خزعلی، هشدار می‌دهیم که مراقب قصور، تقصیر و اهمال باشید، بد راهی را انتخاب کردید

اصلاحات نیوز به نقل از یک رسانه اصولگرا که اقدام به انتشار توئیت یک کاربر نموده و مدعی شده پسر انسیه خزعلی در کانادا خانه خریده است. بیان شده، شما در کانادا با پاسپورت ایرانی و ویزای توریستی نمی‌تونید وام بگیرید، خونه بخرید. پسر انسیه خزعلی تو کانادا خونه ۲میلیون دلاری خریده! نتیجه: پسر خزعلی اقامت کانادا گرفته؟!
ما به راست و دروغ این خبر(خبر راست یا شایعه) و نوع دفاعیات شما کاری نداریم، اما پسندیده و هوشمندانه است که در عالم سیاست، لجاجت های احتمالی را کنار گذاشت.

از طرف دیگر، حوزه فعالیتی شما بشدت آلوده به قصور و تقصیر و اهمال قابل اثبات است. چنانچه تمایل داشته باشید، شخص شما را برای بار چندم، به مناظره دعوت می‌کنیم. ما حوزه تحت مدیریت فعلی شما را از دوره مرحومه خانم حبیبی می‌شناسیم، شما چند سالی است که میهمان این حوزه بوده و خداحافظی خواهید کرد. شکایت را پس گرفته و حتی اگر حق با شما باشد، دلجویی کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۰۴۳۱، www.didbaniran.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین