پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۶۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور وزیر کشور را مأمور رسیدگی و ریشه‌یابی هرچه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد.

شعار سال: سید ابراهیم رئیسی صبح روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نگرانی‌های ایجادشده در ارتباط با مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس، به وزیر کشور مأموریت داد ضمن پیگیری و ریشه‌یابی هرچه سریع‌تر موضوع، از نتایج پیگیری‌ها اطلاع‌رسانی مستند و مستمر صورت گیرد تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.


رئیس جمهور تأکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه همکاری خواهند کرد و هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیئت مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

موظف شدن معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی جهت جذب و به‌کارگیری نخبگان علمی از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۶۱۱۰۶، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین