پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
رئیس‌جمهور در جلسه شورای توسعه سواحل مکران بر ضرورت تدوین برنامه پنج‌ساله با برش‌های یک‌ساله و همچنین تخصیص بودجه و زمانبندی متناسب با این برنامه‌ها برای تسریع در توسعه منطقه راهبردی مکران تأکید کرد.

شعارسال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز شنبه شورای توسعه سواحل مکران، جبران عقب‌ماندگی‌ها در توسعه این منطقه را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج‌ساله با برش‌های یک‌ساله و همچنین تخصیص بودجه و زمانبندی متناسب با این برنامه‌ها برای تسریع در توسعه منطقه راهبردی مکران تأکید کرد.

دستور رئیسی برای تدوین برنامه پنج ساله بهره مند از برش های یکساله،جهت تسریع در توسعه منطقه مکران

رئیس‌جمهور تمرکز مدیریتی را لازمه توسعه متوازن این منطقه عنوان و شورای توسعه سواحل مکران را مکلف کرد، نحوه همکاری دستگاه‌ها را به منظور تحقق اهداف مشخص شده در توسعه این منطقه معین و به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

رئیسی، همچنین با اشاره به موضوع تأمین مالی طرح‌های توسعه سواحل مکران از سوی دولت، از دبیر شورای توسعه سواحل مکران خواست در گام اول خودکفایی مالی و در گام بعدی تولید سرمایه و ثروت از این منطقه برای کشور را در دستورکار قرار دهد.

رئیسی، ارتباط با کشورهای همسایه و همجوار در جهت توسعه این منطقه را نیز مورد تأکید قرار داد و دبیر شورای توسعه سواحل مکران را مکلف کرد، هماهنگ با وزارت امور خارجه، برقراری ارتباط با همسایگان را در این زمینه آغاز کند.

در ابتدای این جلسه حسین دهقان نماینده ویژه رئیس‌جمهور و دبیر شورای توسعه سواحل مکران با اشاره به نتایج مثبت سفر اخیر رئیس‌جمهور به منطقه مکران و برگزاری جلسه ویژه، در گزارشی از اقدامات انجام شده برای توسعه سواحل مکران به تصویب اساسنامه تشکیل سازمان توسعه سواحل مکران اشاره و به تشریح وضعیت کریدورهای شکل گرفته در کشور در جهت تسهیل تبادلات تجاری منطقه چشم‌انداز احصا شده برای سواحل مکران در افق ۱۴۰۸ و همچنین موانع و چالش‌های پیش روی توسعه این منطقه پرداخت.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27خرداد1402، کدخبر: 14020327000890، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر قره ویسکی
Turkey
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
مگر دولت برنامه ای برای مهار تورم داشته یا دارد ؟ تورم را دولت با خلق پول ایجاد کرده ...منبع خودش بوده ....چطور جلوی تورمی که خود دولت با خلق پول آن هم در حجم بالا ایجاد کرده بگیرد ؟
برنامه دولت برای مهار تورم فقط یک پارادوکس شعاری است . دولت نمی تواند پول خلق کند و جلوی تورم را بگیرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین