پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۳۸۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
به دنبال افزایش قیمت اخیر خودرو دنا پلاس ایران خودرو خریداران این محصول خواستار بررسی علت این موضوع و چگونگی قیمت گذاری توسط شورا شدند. این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به دنبال داشته است به نحوی که امروز با تجمع روبروی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

شعار سال: هفته گذشته شورای رقابت با انتشار جدولی خبر تغییرات قیمتی محصولات ایران خودرو را به دلیل اعمال استاندارد‌های جدید اجباری و تغییرات تجهیزات فنی اعلام کرد که براساس این جدول تعدادی از خودرو‌ها از جمله دنا پلاس رینگ فولادی با کاهش ۴۳ میلیون تومانی روبرو شده بود.

تجمع اعتراضی حواله داران دنا پلاس به ایران خودرو +عکس

اعلام همین مطلب باعث شد تا خریداران این خودرو خوشبین به کاهش قیمت‌ها باشند، اما ایران خودرو به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی قیمت در لیست جدید خود اعلام کرد که قیمت این محصول ۳۴۷ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان است.

تجمع اعتراضی حواله داران دنا پلاس به ایران خودرو +عکس
این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به دنبال داشته است به نحوی که امروز با تجمع روبروی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

تجمع اعتراضی حواله داران دنا پلاس به ایران خودرو +عکس
بنا به گفته توکلی با اعلام نارضایتی مردم قرار است قیمت دنا پلاس امروز در جلسه شورای رقابت مطرح شود که امیدواریم بتوانیم با بررسی این موضوع رضایت مصرف کننده را به دست آوریم. از آن طرف نماینده شرکت خودروساز نیز در این جلسه حضور دارد و توضیحات خود را اعلام خواهد کرد.
تجمع اعتراضی حواله داران دنا پلاس به ایران خودرو +عکس

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صنعت ماشین، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۵۶۳۷۵، sanatemashin.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین