پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
در جریان وقوع انقلاب اسلامی نوعی تاکید ناپیدای خاص بر هم بندی غیرقابل تشکیک ، انقلاب( بعنوان یک رویداد تا اجرا شدن یک سنت الهی)،با نظام جمهوری اسلامی( نوعی ساخت حکومتی تا نوعی رسالت تاریخی آخر الزمانی) و جریان مدیریتی کشور( عاملین و کارگزاران نظام حکومتی تا مقدس سازی و مصون پنداری حریم مدیریتی) وجود داشت. هم بندی که ضمن درست بودن، نباید با قید مطلق بدان نگریست و نیازمند تفکر انتقادی و باور تکاملی مستمر برای تقویت جریان انقلاب و کنار نهادن برخی از افراد و جریانات است.هم بندی افراطی که باعث شد، بعضی ها با صلاحیت های نداشته، بور بخورند و بالا بیایند. ورای بحث حاضر ، خبر می رسد که وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی تیک ابی توئیتر را خریداری کرده است. چرا کسی نمی پرسد که ایا فعالیت در توئیتر مجاز است یا خیر؟ اصلا سید صولت مرتضوی می تواند یک ایمیل درست کند و یک پاورپوینت برای خودش بسازد؟ گام دوم انقلاب ،گام تسویه هاست. منطقی گفتیم نشندید، قانونی می گوییم نمی پذیرد،گویا زبان تعامل باید به گونه دیگر تغییر کند،چرا که منابع و منافع ملی و ارزشی و انقلابی ، قابل معامله با رفاقت و محفل و لابی نیست.

شعارسال: سید صولت مرتضوی وزیر کار دولت رئیسی تیک آبی توییتر را خرید اقدام وزیر کار در توییتر در حالی رخ داده که این پلتفرم فیلتر است.

سید صولت تو بلدی یک ایمیل بفرستی یا یک پاورپوینت بسازی؟

سید صولت تو بلدی یک ایمیل بفرستی یا یک پاورپوینت بسازی؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین