پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات سازنده‌ای در زمینه تأمین انرژی پایدار و ایجاد ارتباط امن در پناهگاه سوم قله دماوند انجام داد.

شعارسال: بانک پاسارگاد در راستای رویکرد متعالی و چشم‌انداز والای خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در حمایتی دیگر از جامعه ورزش کشور، از پاییز سال ۱۴۰۱ با همکاری فدراسیون کوه‌نوردی و صعود‌های ورزشی ج. ا. ا. اقدامات ارزشمندی در راستای تأمین انرژی پایدار و ایجاد ارتباط امن بین بارگاه سوم دماوند و قرارگاه مرکزی قله دماوند در پلور انجام داده است. این بانک همچنین اقدامات لازم به‌منظور تأمین نیروی برق موردنیاز برای استقرار سیستم‌های ارتباطی و ایجاد روشنایی مورد نیاز کوه‌نوردان عزیز کشورمان در بارگاه سوم را مورد توجه قرار داده است و برای این منظور تعدادی باتری مختص آب‌وهوای آن منطقه با حمایت مالی بانک توسط فدراسیون کوهنوردی تهیه و به پناهگاه سوم قله دماوند منتقل شده است.

اهتزاز پرچم مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد بر بام دماوند

از جمله اهداف اصلی مورد نظر در این اقدام می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
- تأمین انرژی پایدار
- ایجاد ارتباط امن بین بارگاه سوم دماوند و قرارگاه مرکزی در پلور
- تأمین و ذخیره‌سازی نیروی برق برای رفع معایب روشنایی بارگاه سوم

در جهت تحقق اهداف موردنظر در این طرح اقداماتی مانند: سیم‌کشی داخلی و خارجی ساختمان پناه‌گاه، نصب پروژکتور در چهار ضلع اصلی برای تأمین روشنایی بیرون ساختمان بارگاه، تأمین تجهیزات مورد نیاز جهت تأمین و ذخیره‌سازی برق، نورپردازی داخلی بارگاه، ایمن‌سازی درب‌های ساختمان اصلی بارگاه سوم، ایجاد شبکه، خط تلفن ثابت و اینترنت و بی‌سیم، استقرار موتور برق، نصب تابلو در جهت حفاظت از محیط‌زیست و... انجام شده است.

لازم به ذکر است حمایت از فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی با توجه به علاقه‌مندی مردم کشور عزیزمان ایران به گسترش و توسعه ورزش کوه‌نوردی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد و به منظور خرید باتری، تأمین روشنایی داخل و خارج پناهگاه، تهیه تابلو برق و موتور برق پناهگاه سوم صورت گرفته است و امور اجرایی و فنی راساً توسط فدراسیون مذکور در حال پیگیری است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار: 4تیر1402، کدخبر: 9051، cms.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین