پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه در سال گذشته ۶۶ قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در این منطقه صورت گرفته است، گفت: سالانه حدود ۴۰ هکتار زمین در این منطقه برای واگذاری به بخش خصوصی و صنایع تولیدی آماده سازی می‌شود.

شعارسال: اکبر قنبرپور با بیان اینکه امسال میزان قرارداد‌ها در این منطقه به ۷۲ قرارداد خواهد رسید، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت صنعتی و تولیدی در این منطقه مستقر هستند که دو هزار محصول را تولید و در بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

زمین‌های منطقه پیام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

وی با اشاره به پتانسیل پیام برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین قطب اقتصاد دیجیتال منطقه، گفت: در کنار این هدف که در حال اجرایی کردن آن هستیم، رقم خوردن یک درصد از تولید ناخالص داخلی تا سال ۱۴۱۰ از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با بیان اینکه مدل واگذاری به صورت اجاره بلند مدت ۲۵ ساله از دیگر راهکار‌ها برای جذب سرمایه گذار در این منطقه است، افزود: واگذاری زمین برای احداث سوله کارگاهی از دیگر برنامه‌ها با همین هدف است که در سالی که گذشت، هشت هکتار زمین به همین منظور در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام نزدیک‌ترین منطقه ویژه به پایتخت است، گفت: همچنین برخورداری از بخش فرودگاهی و استقرار گمرک در درون این منطقه موجب متمایز شدن پیام از دیگر مناطق ویژه اقتصادی کشور شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پیشتازان البرز، تاریخ انتشار: 14تیر1402، کدخبر:  25522، pishtazanealborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین