پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
آیت الله محقق داماد را تقریبا تمامی اهالی و اصحاب حقوق و فقه می شناسند و سیاسیون صاحب نام، ارادت ها خدمت ایشان دارند. حال نماینده خوب و فعال مجلس، جناب رحیمی جهان آبادی بر اساس عبارت مورد استفاده توسط آیت الله محقق داماد با مضمون یک نفر نیست در این مجلس بفهمد آیت الله محقق داماد.....، وی را آخوند دو ریالی خطاب کرده است. اگر شناختی نسبت به طرفین این عرصه نداشتیم، مسلما به حمایت محقق داماد ورود موثر می کردیم. اما رحیمی هم نماینده کوچکی نیست. داستان را در توطئه گران پشت پرده جستجو کنید که نیروهای اصیل انقلاب و تمدن اسلامی را در تقابل با یکدیگر فرسوده می کنند. آقای رحیمی جهان آبادی، نماینده عزیز، رکب زدند و شما را فریب دادند. از محقق داماد دلجویی کنید لطفا.

شعارسال: رحیمی جهان‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در اقدامی جنجالی و به دور از اخلاق و ادب در توئیتر خود نوشت:

فیلمی از محقق داماد دیده ام‌که می‌گوید یک نفر نیست در این مجلس بفهمد. راستش را بخواهید تا اخوند دوریالی مثل شما بخواهد در اقتصاد و سیاست و امور بین المللی و دموکراسی نظر بدهد فهمیدن یا نفهمیدن‌ما در مجلس چندان فرقی به‌حال ملت ندارد. گذشته همفکران شما در حمله به سفارت‌ها یادمان هست.


تو از محقق داماد چه می دانی آقای رحیمی جهان آبادی + شما را در تقابل قرار داده اند آقای پر سیاست؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 14تیر1402، کدخبر: 492230، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین