پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
محمد مهاجری در مطلبی درباره اینکه «چرا حجاج ایرانی، کتاب‌های دختر رییس‌جمهور را در هتل جا گذاشتند» توضیح داده است. گزارش‌های موثق رسیده حکایت از آن دارد که حجاج پس از پایان سفر، کتاب‌های مذکور را در اتاق‌ها و محوطه هتل‌های محل اقامت رها کرده و زحمت به همراه آوردن و بازگرداندن آن‌ها به ایران را به خود نداده اند. پیش از این پرسش‌هایی در باره اینکه هزینه ۳ کتاب گرانقیمت مذکور در تیراژ بالا، از کجا تامین شده؟ و جایگاه موسسه ناشر کتاب (متعلق به خانواده آقای رئیسی) کجاست؟ و چرا و بدستور چه مقامی در اختیار زائران قرار گرفته؟ و هزینه اهدای این کتاب‌ها چقدر بوده‌است مطرح شده که پاسخی به آن‌ها داده نشده است.

شعار سال: یک فعال سیاسی اصولگرا حواشی جا گذاشتن کتاب دختر رئیس جمهور در هتل‌های عربستان را توضیح داده است.

چرا حجاج ایرانی، کتاب‌های دختر رئیس‌جمهور را در هتل جا گذاشتند؟
محمد مهاجری در مطلبی درباره اینکه «چرا حجاج ایرانی، کتاب‌های دختر رییس‌جمهور را در هتل جا گذاشتند» توضیح داده است.

به گزارش نواندیش، او نوشت: بسیاری از زائران ایرانی خانه خدا، هنگام اعزام به عربستان کتاب‌هایی را که در کاغذ‌های مرغوب و جلد‌های نفیس چاپ شده بود در فرودگاه به صورت رایگان دریافت کردند. روی جلد این کتاب‌ها نام "ریحانه‌سادات رئیس‌الساداتی (دختر جناب آقای رئیس جمهور) به عنوان نویسنده درج شده و ناشر آن نیز موسسه‌ای فرهنگی است که به خانواده محترم جناب آقای رئیسی تعلق دارد.

او در ادامه نوشته است: اینک گزارش‌های موثق رسیده حکایت از آن دارد که حجاج پس از پایان سفر، کتاب‌های مذکور را در اتاق‌ها و محوطه هتل‌های محل اقامت رها کرده و زحمت به همراه آوردن و بازگرداندن آن‌ها به ایران را به خود نداده اند. پیش از این پرسش‌هایی در باره اینکه هزینه ۳ کتاب گرانقیمت مذکور در تیراژ بالا، از کجا تامین شده؟ و جایگاه موسسه ناشر کتاب (متعلق به خانواده آقای رئیسی) کجاست؟ و چرا و بدستور چه مقامی در اختیار زائران قرار گرفته؟ و هزینه اهدای این کتاب‌ها چقدر بوده‌است مطرح شده که پاسخی به آن‌ها داده نشده است. اینک این سوال نیز اضافه می‌شود که محتوای کتاب‌ها چه بوده و به تایید کدام نهاد فرهنگی مرتبط با حج رسیده که حجاج زحمت حمل آن‌ها را به زادگاه شان به خود نداده اند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۲۱۴۸۷، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین