پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند خودروسازان در حوزه خودرو‌های تولیدی مشمول قیمت‌گذاری هستند، اما از آنجاکه نهاد‌های متولی در بحث لوازم یدکی ورود نمی‌کنند، این شرکت‌ها قیمت این محصولات را به راحتی افزایش می‌دهند.

شعارسال: علی جدی درباره گرانی لوازم یدکی خودرو در بازار، گفت: هرچند خودروسازان در حوزه قیمت‌گذاری خودرو‌های تولیدی مشمول قیمت‌گذاری هستند، اما از آنجاکه نهاد‌های متولی در بحث لوازم یدکی ورود نمی‌کنند، این شرکت‌ها قیمت این محصولات را به راحتی افزایش می‌دهند.

کنترل قیمت خودرو با قیمت گذاری مصوب و افسار پاره کردن قیمت لوازم یدکی بدون صاحب + تعزیرات و شورای رقابت سازمان حمایت در کدام کنجی خوابیده اند؟

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهاد‌های متولی مانند سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، تعزیرات حکومتی و... باید در صورتی که خودروسازان یا تولیدکنندگان داخلی محصولات را با قیمت‌های بالاتر از ارزش واقعی آن‌ها به بازار عرضه کنند، به موضوع ورود کنند. وی اضافه کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که تمرکز بر قیمت خودرو موجب شود که به بازار لوازم یدکی و قیمت این محصولات بی‌توجهی شده و مصرف کننده از این وضعیت دچار ضرر و زیان شود.

نائب کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: لوازم یدکی کالایی مصرفی است و مصرف‌کنندگان ناچارند هر چند ماه یک بار این لوازم را تعویض کنند که گرانی این محصولات موجب افزایش هزینه خانوار و در نتیجه تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت خانوار خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبربان، تاریخ انتشار: 25تیر1402، کدخبر: 38232939، khabarban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین