پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
عین‌اللهی، روز چهارشنبه اول شهریور ۱۴۰۲، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت مواد اولیه دارو و بسته بندی دارویی که در مرکز همایش‌های ایران مال در حال برگزاری است، بیان داشت که سقف درآمد پزشکان در مناطق محروم را برداشتیم و مالیات پزشکان را از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش دادیم.

شعارسال: بهرام عین‌اللهی، روز چهارشنبه اول شهریور ۱۴۰۲، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت مواد اولیه دارو و بسته بندی دارویی که در مرکز همایش‌های ایران مال در حال برگزاری است، گفت: پیشرفت‌های خوبی در صنعت مواد اولیه دارویی داشتیم. بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند با دستگاه‌های پیشرفته رقابت و بازار خوبی برای ما ایجاد کنند.

کاهش«مالیات پزشکان» از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد و برداشته شدن سقف درآمد پزشکان در مناطق محروم

وی با اشاره به تولید دستگاه گلاس لاین، افزود: احتمالاً ما چهارمین کشوری هستیم که به دانش فنی تولید این دستگاه که در صنایع دارویی کاربرد دارد، دست پیدا کردیم.

عین اللهی گفت: دومین تجارت دنیا بعد از نفت تولید دارو است و ما تصمیم داریم در تمامی استان‌ها دارو تولید کنیم که علاوه بر نیاز کشور بتوانیم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

وی افزود: در مذاکراتی که با کشور‌های آمریکای جنوبی، آفریقا و کشور‌های همجوار داشتیم بسیاری از این کشور‌ها با ما تفاهم نامه برای تولید مشترک دارو و گرفتن دارو از ما امضا کردند.

وزیر بهداشت گفت: بزرگ‌ترین هدیه روز پزشک ما این است که سقف درآمد پزشکان در مناطق محروم را برداشتیم و مالیات پزشکان را از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش دادیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: 1شهریور1402، کدخبر: 1636155، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین