پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه صورت گرفته در چند روز گذشته با موضوع واردات خودروهای دست دوم اعلام کردند که خودرو دست دوم از خود کشور ژاپن وارد خواهند کرد و در این حالیست که در کشور ژاپن فرمان تمامی خودرو‌ها سمت راست قرار دارد و عملا در ایران این خودرو‌ها کارایی نخواهند داشت. سلام محمدعلی، خوبی اخوی؟!

شعار سال: تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ با اعلام اینکه این شرکت اولین واردکننده محصولات چانگان به ایران است گفت فرایند واردات این خودرو‌ها از ثبت سفارش تا گمرک و ترخیص حدود ۶ الی ۷ ماه به طول انجامید که باعث شد پول سایپا بخوابد و سرانجام امروز خودرو‌ها به دست مردم برسند.

سوتی بزرگ به سبک محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا

وی افزود طرح واردات ماشین‌های دست دوم تویوتا نیز توسط این شرکت در دستور کار قرار دارد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه توضیحات خود بیان کرد برای واردات خودرو‌های تویوتا مدل ۲۰۲۳ هیبریدی دست دوم نیز در حال ثبت سفارش هستیم تا آن‌ها را وارد بازار ایران کنیم. همچنین این خودرو‌ها از کشور ژاپن ثبت سفارش خواهند شد.

گفتنی است در حالی مدیرعامل سایپا از واردات ماشین‌های دست دوم تویوتا مدل ۲۰۲۳ هیبریدی از کشور ژاپن خبر داده که این خودرو‌ها فرمان راست بوده و مناسب بازار ایران (فرمان چپ) نیستند.

تعداد بازدید : 58


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین