پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
این اقایون بعضی هاشون قشنگ حرف می‌زنند. بعنوان نمونه ملاحظه کنید مدیرعامل محترم شرکت سایپا، چقدر فقط قشنگ حرف می‌زنه؟! اگه قصد ارایه عملکرد و شفافیت داری، لیست شرکت‌های زیر مجموعه سایپا، لیست تو دلی‌های اون شرکت‌ها و لیست شرکت‌هایی که سایپا و زیر مجموعه اش، در اون‌ها بالغ بر ۱۰ درصد سهام دارند رو اطلاع رسانی کن. ما می‌دونیم، اما مردم نمی‌دونند. اگر هم بازار مهیا به این حد که می‌گی دارید، پیشنهاد می‌کنیم همه را به خارج صادر کنید و برای کشور ارز بیاورید. ما هم حاضریم خودروی دست دوم خارجی سوار بشیم. پیشنهادش چطوره مشتی.

شعار سال: محمدعلی تیموری در کنگره ملی «آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور» گفت: متوسط مصرف سوخت در این ۱۷ میلیون خودرو، بالای ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این در اقتصاد دنبا فاجعه است، چون یک جای دیگر را نابود می‌کنیم. ما به کشورمان و جامعه مان ورودی خودرو داریم، خروجی نداریم. در شانگ‌های به ازای هر دو خودروی الکتریکال و هیبریدی که وارد می‌شود سه خودرو خارج می‌شود برعکس شهر تهران.

مدیرعامل سایپا چقدر فقط قشنگ حرف می زنه؟ لیست شرکت های تابعه و سهامداری بالای 10 درصد سایپا را بگو مردم بدونن

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۴۴۶۹۹، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین