پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
«علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد. برخی از منتقدین در این خصوص مطرح می‌نمایند که شایستگی ها، عملکرد و خروجی جناب بذرپاش برای تصدی این سمت چیست؟ واقعا نمایندگان مجلس در روند رای اعتماد به سوگند نمایندگی خود وفادار بوده اند؟ آیا می‌توان منافع و مصالح کشور را صرف تعارفات سیاسی و تصمیم گیری محفلی و مواردی همانند نمود. حتی اگر آقای علی اصغر خانی، منظور خود را اصلاخ نموده و نیت دیگری از بیان حرف‌های خود داشته باشد، سوال افکار عمومی پابرجاست که اقای مهرداد بذرپاش چه عملکردی داشته اند؟ چرا طرح‌های کلیدی کشور با تاکید بر مسکن ملی با این حد از ناکارامدی مواجه است؟ آیا دوره توجیه تمام نشده؟

شعار سال: «علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد.

تکذیب سخنان منتسب به عضو کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی + تکذیب هم نمی‌شد، سوال افکار عمومی پابرجاست

در پی انتشار محتوا‌هایی به نقل از «علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره وزیر راه و شهرسازی و حوزه مسکن، دفتر این نماینده مجلس اعلام کرد: آقای خانی در چند روز گذشته هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است و محتوا‌های منتشر شده می‌تواند برگرفته از سخنان این عضو کمیسیون عمران در سال‌های گذشته و درباره وزیر پیشین باشد.

در اطلاعیه منتشره از سوی دفتر نماینده مذکور تأکید شده است: انتشار محتوا‌های مربوط به وزرای قبلی از طرف برخی رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی در زمان کنونی و با توجه به فعالیت مؤثر و مستمر وزیر فعلی راه و شهرسازی جای تأمل دارد.

دفتر این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کره است: اساساً موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح نبوده و نیست و شاهد این موضوع هستیم که از وقتی او سکان وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفت، تمامی امور چه در حوزه مسکن و چه حوزه حمل‌ونقل و زیرساختی با شتاب بسیار بالایی در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۲۲۳۱۰۳، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین